Gonal F + Ovitrelle

Ahh meen je niet MariskaVadG wat stom en dat is nog zacht uitgedrukt.. Hopelijk krijg je met de 75EH een mooi eitje. Ik ga voor je duimen ?

Ik heb gebeld afgelopen dinsdag naar de fertiliteit en ik moest direct beginnen met duphaston om mijn menstruatie even goed te laten ontrekken, ik ben benieuwd of het gaat helpen. Momenteel heb ik nog steeds bloedverlies maar alleen bij het afvegen (al 9 dagen). Ik hoopte dat het uit mezelf zou doorzetten zodat ik weer kon beginnen met prikken maar helaas het is weer afwachten.

Hoi dames,
Ik wil ook graag meeschrijven. Vorig jaar erachter gekomen dat ik endometriose heb nadat we op dat moment al 2 jaar zonder succes bezig waren. We zijn er toen ook achter gekomen dat de zaadkwaliteit van mijn man ook niet optimaal is. Eind van vorig jaar voor het eerst begonnen met spuiten van gonal f voor een ivf traject, maar dat is door stress en ziekte/reactie op de hormonen helemaal fout gegaan. Het ziekenhuis had toen de stekker uit deze poging getrokken. Afgelopen jaar was zo'n rollercoaster voor ons met erachter komen dat ik een chronische aandoening heb en overdonderd worden door alle ziekenhuisbezoeken, dat we het gevoel kregen een beetje geleefd te worden door het ziekenhuis. We hebben het toen echt even een tijdje gelaten.
Merk de laatste tijd dat ik er meer en meer aan toe ben om alles weer op te gaan starten. Laatste paar maanden wel zelf geprobeerd, maar zonder resultaat helaas. Daarom maar weer aangegeven bij het ziekenhuis dat ik alles weer op wil starten. Volgende week dinsdag staat een telefonische afspraak gepland om alles weer even door te nemen en welke hoeveelheid ik mag spuiten. Vorige keer reageerde ik namelijk nauwelijks op de basisdosering bij ivf en moesten we al flink ophogen. Als het goed is word ik volgende week vrijdag of zaterdag ongesteld, dus mag ik deze maand nog weer gaan starten met spuiten.
Spannend, maar heb er wel heel veel zin in. Voelt ergens gewoon goed dat we deze knoop toch weer doorgehakt hebben nu alles weer wat rustiger is en ik het ook goed een plek heb kunnen geven dat ik endometriose heb. 

Hi,
@Sabbel en Jilla: Hopelijk mogen jullie snel door naar IVF als dat beter voelt. Er is niets frustrerender dan "tijd verdoen" voor je gevoel. Al kan t natuurlijk nog gewoon gaan lukken op deze manier.
@MariskavAdG: Wat ontzettend balen dat 50 niet meer werkt!! Hopelijk werkt 75 wel weer goed voor je. 
@Sherry: duimen dat je ongesteldheid snel doorkomt en je weer kan beginnen!
@SBRN: Welkom! Heftig dat je al zo lang bezig bent. Hopelijk heeft de pauze in behandeling goed gedaan voor je lichaam en mag t snel gaan lukken!
Ik had ook een tegenvaller afgelopen vrijdag. Nadat ze dinsdag bij de folikelmeting al wat activiteit zagen en ze me waarschuwde dat er misschien te veel eitjes zouden gaan groeien, bleken er afgelopen vrijdag inderdaad ineens 15 eitjes te zitten, veeeel te veel dus. Voor nu dus moeten stoppen met spuiten en ongesteldheid afwachten. Hopelijk geen overblijvende cystes en geeft dit de artsen wel info voor de volgende cyclus, die hopelijk wel goed mag gaan. 
Succes allemaal weer!

Nou, net de gyn telefonisch gesproken. Ze wilde me weer de overgang in hebben, maar dat ga ik mooi niet doen. Heb daar zo vervelend op gereageerd vorig jaar en echt maanden nasleep van gehad, dat ik dat niet nog een keer wil meemaken. Mag nu dus aankomend weekend, als ik ongesteld ben geworden, weer beginnen met spuiten van decapeptyl en dan vanaf dag 3 of 4 weer beginnen met Gonal F. Dit keer gaan we 150 eh spuiten. Veel meer dan vorige keer, maar vorige keer reageerde mijn lichaam er bijna niet op. Ben benieuwd wat het dit keer gaat doen. 

[quote quote=10348458]Hi, @Sabbel en Jilla: Hopelijk mogen jullie snel door naar IVF als dat beter voelt. Er is niets frustrerender dan “tijd verdoen” voor je gevoel. Al kan t natuurlijk nog gewoon gaan lukken op deze manier. @MariskavAdG: Wat ontzettend balen dat 50 niet meer werkt!! Hopelijk werkt 75 wel weer goed voor je. @Sherry: duimen dat je ongesteldheid snel doorkomt en je weer kan beginnen! @SBRN: Welkom! Heftig dat je al zo lang bezig bent. Hopelijk heeft de pauze in behandeling goed gedaan voor je lichaam en mag t snel gaan lukken! Ik had ook een tegenvaller afgelopen vrijdag. Nadat ze dinsdag bij de folikelmeting al wat activiteit zagen en ze me waarschuwde dat er misschien te veel eitjes zouden gaan groeien, bleken er afgelopen vrijdag inderdaad ineens 15 eitjes te zitten, veeeel te veel dus. Voor nu dus moeten stoppen met spuiten en ongesteldheid afwachten. Hopelijk geen overblijvende cystes en geeft dit de artsen wel info voor de volgende cyclus, die hopelijk wel goed mag gaan. Succes allemaal weer![/quote]
Thanks, hoop het ook. We gaan het meemaken allemaal.
Dat is ook wel enorm vervelend. Je gaat er toch zo positief mogelijk in, in de hoop dat wat je aan het doen bent ook iets terug geeft. Overstimulatie en stoppen met deze ronde is dan niet wat je wil horen. Sterkte en hopelijk heb je volgende keer meer geluk. Moet je voor de volgende keer dan ook een mindere dosering gaan spuiten?

Hallo allemaal, ik zou graag ook mee willen schrijven! Ik ben Nomade , 39 jaar oud! Dit isvoor mij de 2e keer dat ik een iui traject inga! Vorig jaar ben ik bevallen van een prachtige zoon! Dit nadat ik 6 jaar ongewenst kinderloos ben geweest en 2 jaar in een iui traject heb gezeten! De 6e iui ( eigenlijk 8e maar 2x gecanceld) was uiteindelijk raak, terwijl ik eigenlijk de hoop al had opgegeven! W
Wel al heel snel besloten om zodra ik mocht, ik had wachttijd i.v.m keizersnee, mij weer aan te melden voor iui! Dit is 3 maanden geleden, er was door corona een wachtlijst, en eergisteren heb ik groen licht gekregen! 
De Gonal-F injecties liggen in de koelkast, gisteren officieel mijn laatste wijntje gedronken en vanavond ga ik weer spuiten 112,5 eh! Maandag heb ik mijn eerste echo! 
Ik lees dit terug en ik denk ik schrijf als een blij ei....ik ben een heel optimistisch type! Ook tijdens het vorige traject waren we heel nuchter tot de laatste 6x toen vond ik het heel spannend worden! Ik had verwacht dat ik nog veel langer had moeten wachten i.v.m Corona maar gelukkig! 
Wat zo anders is dan vorige keer is dat mijn partner er niet bij mag zijn! In het vorige traject heeft hij geen afspraak gemist, hij is zzp'er kan zijn eigen tijd inplannen, we deden het dus echt samen waardoor hij ook superbetrokken was! Ik hoop dat dat dit keer ook zo zal zijn! 
Ik heb nooit echt bijwerkingen gekregen van de Gonal-F injecties dus ben benieuwd wat ze nu gaan doen! 
Ik hoop dat ik welkom ben om mijn ervaringen te delen en mee te lezen met jullie verhalen! 

Sabbel en Charlotte, 
Tis weer even geleden voor mn gevoel. Hoe gaat het met jullie? Halverwege de cyclus denk ik en de ovitrelle al gezet? Ik geloof dat we alle drie deze maand ongeveer tegelijk ongesteld waren vandaar ?
Hoi voor de nieuwe meiden ? 

Oohh wat slecht, ik spring hier weer even in ? 
Ik zie veel nieuwe namen, leuk! Ik hoop dat jullie allemaal snel positief nieuws mogen krijgen ?
Jilla: hoe is het met jou? 

Terug
Bovenaan