Zoekresultaten

1. D

Bevalling opgewekt door toucheren

Bij mij kon er 15 juli niet gestript worden, ook alleen getoucheerd. Baarmoedermond was wel verweekt, op 16 juli in de avond zijn mijn vliezen gebroken en 17 juli bevallen. Ik was ook zwaar teleurgesteld dat strippen niet lukte, maar mogelijk heeft het toch iets gedaan.
  2. D

Dagje weg

Billybird hemelrijk in volkel is ontzettend leuk voor alle leeftijden.
  3. D

Welke buggy gebruiken jullie?

De nuna pepp is heel fijn, mijn zoontje heeft daar tot 4 jaar goed ingezeten en zelfs nog in geslapen bij dagjes weg. De buggy is ook goed mee te nemen op de fiets en is stevig. Vaak vind ik buggys gammel rijden.
  4. D

Cola

Hey, ik herken dit wel. Wij geven ons kind daarom tegenwoordig red Bull. Geen light geven hoor, juist de crash van de suiker maakt ons kind moe en daardoor slaapt hij als een roosje. Wel pas na 3 blikjes
  5. D

Acne sinds zwanger zijn

Ik heb precies hetzelfde probleem en gebruik nu de producten van paulas choice. Binnen een aantal dagen zag ik al enorme verbetering en nu heb ik geen acne meer. Op hun site kun je een huid test doen, welke producten je hiervoor kunt gebruiken. Producten zijn niet goedkoop maar je doet er wel...
  6. D

Nog niet praten! Ervaring?

Sorry voor de late reactie. Mijn zoontje is eerst gestart met logopedie maar dit was niet voldoende. Ik ben toen via via bij Kentalis terecht gekomen en daar uitgenodigd bij het audiologisch centrum. Zijn gehoor is daar getest en hij heeft meerdere opdrachtjes moeten maken, ook als test. Ik...
  7. D

Nog niet praten! Ervaring?

Ik heb hetzelfde gehad met mijn zoontje. Na een lang traject en van het kastje naar de muur gestuurd worden, kon hij pas met 3 jaar en 2 maanden terecht bij Kentalis. Uiteindelijk blijkt hij TOS te hebben en zit nu op speciaal onderwijs daarvoor.
Terug
Bovenaan