Zoekresultaten

1. S

App groep

Leuk ik zie je mail graag tegemoet
  2. S

App groep

??
  3. S

App groep

Stuur even een mail naar mijn mail dan word je in de app toegevoegd shelbykrijnen1@gmail.com
  4. S

App groep

Hey zijn er nog meer dames die behoeften hebben aan een app groep om te delen over zwanger te worden zwanger zijn etc let me know !
  5. S

Helaas een negatieve zwangerschap test

Hey hey ik baal dit is ronde 4 en ik weet het het is nog heel kort alleen weer een negatieve test in mijn handen ik baal er van alleen ben ook zo realistisch dat het nog pril is dat we het proberen Hoe doen jullie dit om met negatieve zwangerschap testen om te gaan
  6. S

Help! Ongepland zwanger van nr.3

Hey Toen ik 8 jaar was kreeg mijn moeder ook een derde kindje van een nieuwe vriend ouders gescheiden daardoor best veel mentale klappen gehad voor mij en mijn broer maar ik vond ik toen juist leuk ik was ouder wist me eem houding te geven en ik hielp het liefste mee met flesje geven in bad...
  7. S

Tienermoeder

Wat naar zeg nou ik was 19 toen ik zwanger was inmiddels is mijn dochter 3 ook ben nu bezig met de opleiding verpleegkunde ? en ja het was zeker in het begin pittig ik ben na een half jaar uit elkaar gegaan met de vader van de kleine uk ik heb letterlijk met een baby van 6 maanden op een...
  8. S

Misselijkheid nachtdienst

Lieve dames ik had gisteren nachtdienst werkzaam in de zorg en ik werd om 4:00 zo misselijk dat herken ik niet van mezelf zeker omdat ik bij mijn vorige zwangerschap ook rond ,4:00 standaard wakker werd van de Misselijkheid mijn Menstruatie moet vrijdag beginnen het kan natuurlijk ook zijn dat...
  9. S

NOD juli 2021

Hey hey Shel hier mama van een dochter van 3 en inmiddels in afwachting van een menstruatie of hij gaat komen vrijdag moet mijn menstruatie beginnen Alleen ik werk in de zorg en ik had afgelopen nacht nachtdienst nu werd om 4:00 misselijk dat had ik ook mijn vorige zwangerschap dus ik ben benieuwd
Terug
Bovenaan