NOD juli 2021

8 dagen geleden ovulatietest. De laatste dagen enorm moe, pakken meer dan anders. Gister plots super misselijk en deze avond had ik plots scherpe steken aan mijn rechterkant. NOD zondag. Ik hoop zo dat ik deze maand een positieve test heb. Dat wachten is altijd zo spannend. 
 
Yes, Plukkiee, gefeliciteerd! Je hebt er lang op moeten wachten zeg. Wanneer heb je een echo? Spannend ?
Mirtjemirtje en Duracell, klinkt veelbelovend! Maar o, je lijf kan je ook zo voor de gek houden! Ik duim voor jullie!
 
Hoi, ik vind het toch wel leuk om jullie te volgen en ik wil mezelf ook laten toevoegen. Mijn NOD is 20 juli, 2e kindje en 3e ronde.

Mijn zoon is nu bijna 2 en merk dat zwanger worden voor de 2e keer wat anders verloopt dan de eerste keer. Benieuwd of anderen dat herkennen? De symptomen die me toen zeiden 'Ja het is raak!' - horen nu iedere maand bij het ongesteld worden ? Zodoende mezelf al wat voor de gek laten houden.
 
Hey hey Shel hier mama van een dochter van 3 en inmiddels in afwachting van een menstruatie of hij gaat komen vrijdag moet mijn menstruatie beginnen
Alleen ik werk in de zorg en ik had afgelopen nacht nachtdienst nu werd om 4:00 misselijk dat had ik ook mijn vorige zwangerschap dus ik ben benieuwd
 
@Lissocat nee, wat klote ☹ digitale knuffel! Xx
@mirtjemirtje en @Duracell zo spannend weer! Ik hoop het echt voor jullie. Helaas heb ik alle symtomen vorige ronde gehad die je maar kon hebben en werd ik nog steeds ongesteld. Laten we hopen dat het bij jullie niet zo is!?
 
 
@Lissocat hè verdorie ?
@Duracell en @mirtjemirtje spannend nog hoor! Het lijken wel echt symptomen.
Hier vanochtend een mega negatieve test. Mijn menstruatie zal zich wel snel aankondigen in de aankomende dagen. Again... ? was ook meteen de laatste early test die ik nog had dus daar ga ik nu ook mee stoppen. Ben er zo klaar mee die teleurstelling elke keer.
 
@Lissocoat noo wat shit zeg! :( Echt balen!
@Fabiola, welkom, en ik herken heel erg wat je zegt. Die symptomen lijken er nu iedere maand te zijn idd. Heel frustrerend.

Hier inmiddels flinke pukkels en alle tekenen dat de ongesteldheid nu toch echt een keer moet gaan doorbreken. Word er gek van! Alles beter dan deze onzekerheid. Gisteren toch nog een keer getest, tegen beter weten in, want super negatief. Ook even flink van gebaald. Wat een teleurstelling. 
 
Terug
Bovenaan