Zoekresultaten

1. L

Thee en zwangerschap

Jaa thee is heerlijk.. heb nu op internet naar caffeiene vrije thee gezocht. Deze bestaat van pickwick die dan maar drinken denk ik..
  2. L

Juli 2022

Gefeliciteerd allemaal! Hier ook nu zwanger. Na 4de IUI met mijn vriendin. Zo blij! rond 12/14 juli uitgerekend, wel mega zenuwachtig tot aan de eerst echo. Herkennen jullie dit? 
  3. L

Thee en zwangerschap

<p>JAA! Na IUI 4 is het gelukt! We zijn zwanger. Zo blij.</p><p>Nu drink ik veel thee, altijd al. Moet ik daar nu een beetje op letten? En wat kan ik dan het beste drinken. Ik drink dan nu het liefst cherry of forest fruit.</p><p>Is dit oké? Of? </p>
  4. L

Is dit een juist streepje?

Ah kak! Ik weet niet hoe dat moet haha, als ik via jou websites kijk kom ik er ook niet uit vet stom
  5. L

Is dit een juist streepje?

<p>Kan ik er vanuit gaan dat ik zwanger ben? Na IUI poging 4.. is dit wat eruit verscheen </p>
  6. L

Iui lesbisch stel

Moest jij ook ovulatie testen doen Lewis?En heb jij na de iui behandelingen iets anders gedaan of ben je ergens anders op gaan letten?  Bedankt voor je reactie!
  7. L

Iui lesbisch stel

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn derde IUI behandeling gehad met donor zaad en nog niet gelukt.. </p><p>Gevraagd of er hormonen aan de pas moeten komen maar dat hoeft nog niet, mijn cyclus is goed, en alles ziet er gezond uit. <br />Hoe lang moet ik er nog voor...
  8. L

Ovulatie en iui

<p>Wie kan mij helpen ik ben op 26 juli ongesteld geworden. Tot ongeveer zaterdag 31. Nu ben ik gaan testen met cb vanaf woensdag 4 augustus. Gisteren had volgens mijn app mijn ovulatie moeten zijn maar tot op heden geen positieve ovulatie test. Via iui moet ik die hebben voor er weer een...
  9. L

Iui behandelingen

helaas toch ongesteld geworden! Op naar de derde poging.. kan ik hormonen gewoon aanvragen of? Na 6 keer word er een evaluatie gesprek gevoerd.. maar ik weet niet of mij dit nog 4x gaat lukken.. emotioneel gezien 
  10. L

Iui behandelingen

Met persee hele dringende vragen of iets, maar kan het zo zijn na een tweede IUI? Of ben ik in mijn hoofd zwanger en mijn lichaam niet? Wat is normaal bij IUI? En wat is de volgende stap als het niet lukt, hormonen? Ivf?
  11. L

Iui behandelingen

<p>Hoi meiden,</p><p>Zitten er hier een paar tussen die iui behandelingen doen met donor zaad? <br />mij kom graag in contact om te praten over van alles…</p><p>ik heb op 13 juli mijn tweede iui gehad en vanaf gisteren:eergisteren ontzettende opgezette...
  12. L

Zwanger en vaccinatie

Oh wat fijn je reactie! Jullie ook via inseminatie? Hoe lang zijn jullie bezig geweest als ik vragen mag?
  13. L

Zwanger en vaccinatie

<p>Hallo dames, </p><p>samen met mijn vriendin zijn wij bezig om zwanger te raken. Via een donor traject. Nou heb ik vorige week dinsdag mijn inseminatie gehad, en morgen mijn eerste vaccinatie. Hoe denken jullie hier over. En stel het is gelukt? Tweede vaccinatie plannen? Dan...
  14. L

Wel of geen corona vaccin als je zwanger wil worden

Neem jij dan je 2de prik als je nog in je 12 weken zit?
  15. L

Wel of geen corona vaccin als je zwanger wil worden

wat fijn zwanger! Gefeliciteerd, heb jij in je 12 weken de 2de prik genomen?
Terug
Bovenaan