Juli 2022

Vandaag bloed laten prikken en vanmiddag de uitslag gehad.

Hcg is 182

Me testen zijn alleen nog steeds geen knaltesten en vandaag 4+3 weken.

Hoi zo dat die testen op gaan lopen blijf zo onzeker. Maak me eigen alleen maar druk om die rot testen dat het geen knallers zijn.
Overal waar ik kijk zijn ze mega duidelijk.

Gisteren een positieve clear blue test in mijn handen, van ons eerste kindje. Dolblij! Er stond 2-3weken. De verloskundige gelijk gebeld en die denkt dat ik op de 4.5/5weken zit. 26nov de eerste echo, vind het zo spannend allemaal. 
Mijn enige symtomen zijn menstruatie krampen en wat pijnlijke borsten. 

Gefeliciteerd allemaal! Hier ook nu zwanger. Na 4de IUI met mijn vriendin. Zo blij!
rond 12/14 juli uitgerekend, wel mega zenuwachtig tot aan de eerst echo. Herkennen jullie dit? 

1 Nov positieve test, mijn man die geloofde het niet haha, wil woensdag weer testen en dan VK bellen. Zoo spannend ons eerste kindje.
Heeft iemand nog tips tegen die onzekerheid? ?

Wat leuk dit!
Ik ben vandaag 4 weken en 1 dag, uitgerekende datum 17 juli. 

Ik merk dat ik ook onzeker ben. Toch lastig wachten tot de eerste echo, ook omdat ik tot nu toe alleen last heb van krampjes. Meer meiden die dit herkennen? Volgensmij niet zo heel gek met net 4 weken maar toch maakt het onzeker.

Gefeliciteerd allemaal!
Mag ik mij ook aansluiten bij jullie groepje?
Vandaag 4 positieve testen... Heeft ruim anderhalf jaar geduurd maar baby 2 is onderweg!
Mijn cyclus is helaas onregelmatig.. ik denk rond 26 oktober ei gehad te hebben...
Clear blue gaf 2 tot 3 weken aan. Dus 4 a 5 weken zwanger. Maar ik denk dat ik morgen 4 weken ben en dan dus in juli uitgerekend!

Hooi allemaal!! Vorigeweek dinsdag positief getest?? en we zijn onwijs blij!

Ik ben al onwijs misselijk. Heb gelukkig pilletjes ervoor en dat werkt. ?

Wij zijn 11 juli 2022 uitgerekend!

Gefeliciteerd allemaal! Na 14 rondes is het dan eindelijk raak! Ik was er deze maand eigenlijk helemaal niet mee bezig, maar tot mijn grote verbazing had ik 10 dpo toch echt een positieve test! Ben blijven testen en de testen liepen mooi op! Ook de clearblue indicator gaf aan 1-2 weken zwanger. Ik ben zo blij. Het voelt nog steeds wel onwerkelijk en kan het bijna niet geloven. Buiten vermoeidheid en krampjes in mn buik heb ik eigenlijk geen symptomen. Ben nu 4 weken dus nog vroeg! Ik ben wel benieuwd of jullie veel zwangerschapssymptonen hebben. :) 

Terug
Bovenaan