Zoekresultaten

1. J

cb ovulatie test roze

Ik had ook een langere cyclus => 35.36.37 dagen en de laatste keer had ik op dag 14 een smiley (en ben toen zwanger geraakt). Ik zou er dus niet zomaar van uitgaan. Het lichaam trekt haar eigen plan en het is zonde als je een ovulatie mist..
  2. J

Even een tmi vraag

Ja, ik had dit ook. 1x zat er bijzijn afscheiding een heeeeeel klein beetje roze. 2 dagen later (DPO9) testte ik licht positief
  3. J

Super licht streepje early Kruidvat test

Ik had dit ook op DPO9. Heeeel licht en ik zag het alleen bij het kantelen. De testen liepen elke dag een beetje op, tot een knaller op DPO12 en toen ook een test van ClearBlue gedaan (1-2 weken zwanger). Het kan dus zeker!
  4. J

Wie heeft NOD deze week?

Ik heb vanochtend 3 (verschillende) testen gedaan. Met ochtendurine. Heel licht streepje. Net uit mijn werk weer een test (urine was heel licht), maar wederom een licht streepje. DPO11 vandaag. Zal het echt???
  5. J

Wie heeft NOD deze week?

Het is voor mij (ik doe het alleen m.b.v. een donor) de 2e ronde. 
  6. J

Wie heeft NOD deze week?

Ja... maar dit zijn op zich ook allemaal symtomen die passen bij een aankomende menstruatie. Al zegt mijn gevoel dat het 'raak' is!
  7. J

Wie heeft NOD deze week?

Zondag mijn NOD. Ik ben met vlagen wat misselijk en heb enorm gespannen borsten. Verder sinds vandaag wat pijn in mijn onderrug en onderbuik. 
Terug
Bovenaan