Wie heeft NOD deze week?

het is wel fijn dat je ovulatie zo goed voelt dat heb ik zelf niet echt wel opm woensdag middag met vlagen misselijk en wat krampen waardoor ik die avond een ovulatie test deed die was positief deze was van action de volgende ochten om 04:10 deed ik die van cb en kreeg een smiley was super blij wanneer nou echt mijn eisprong is geweest heb zelf het gevoel in de nacht van woensdag op donderdag. nu afwachten 9 dagen daarna innesteling die voel ik ook nooit jammer genoeg!
we gaan het zien hou je op de hoogte x
 
ik heb net even een berekening gedaan en als het klopt heb ik vrijdag of zaterdag mijn innesteling ben heel benieuwd.
houden elkaar op de hoogte!!
 
Ik schrijf graag mee
Wij willen graag een tweede kindje en september een hele vroege miskraam gehad.  Ik had mezelf voor genomen niet te testen voor de nod, helaas kon ik niet wachten en maak ik mezelf helemaal gek.
1 december een overduidelijke ovulatie gehad,  buikpijn en een positieve ovulatie test.  Zaterdag en hele hele lichte positieve zwangerschaptest, zondag  maandag  ook hij loopt alleen niet op. Vandaag 2 weken na de eisprong nog steeds een hele mega lichte zwangerschap test.  Allemaal van de action
Dus we wachten nog maar een paar dagen. Bij onze dochter ruim 2 jaar moeten wachten voor onze wens mocht uitkomen .
 
 
 
Ik heb vanochtend 3 (verschillende) testen gedaan. Met ochtendurine. Heel licht streepje.
Net uit mijn werk weer een test (urine was heel licht), maar wederom een licht streepje.
DPO11 vandaag.
Zal het echt???
 
Hoihoi 
Ik heb vandaag  dus mijn NOD maar nog niet getest.  Maar ik ben ook niet ongesteld.
Nu heb ik geen testen in huis dus  ga ik dat morgen even halen .
Ben heel benieuwd want afgelopen maandag testen ik negatief   dat was 2 dagen voor m'n nod natuurlijk 
 
Terug
Bovenaan