Zoekresultaten

1. M

Hypermobiel kind

Ik werk met leerlingen die allemaal zo hun beperking hebben. Heb je al is gekeken naar race runnen? Vinden veel leerlingen met hypermobiliteit bij ons op school super tof om te doen!
  2. M

Even zorgen uiten en bij hoeveel weken ben je bevallen?

Hoi, Nee hoor niks om je zorgen om te maken! Ik had uiteindelijk een geplande keizersnede doordat mijn kleine in stuit lag, maar heb geen voor weeën gehad en ook geen lekkende borsten voor ik moest bevallen. Op de dag van de geplande keizersnede zelf verloor ik vlak voor ik naar het...
  3. M

Darmkrampjes

Hoi Onze dochter is nu 3 maanden oud maar had hier ook heel erg last van. Wij hebben cinababy gebruikt. Een half uurtje voor elke fles 3 druppeltjes op een lepeltje geven. Wij merkten bij ons dochtertje echt een enorm groot verschil! Sowieso wordt het bij 6 weken wel wat minder qua...
  4. M

Mijn zoontje van 26 maanden praat niet

Hoi, Mijn bonuszoontje is ondertussen toen maar toen ik in zijn leven kwam toen hij 2 was sprak hij ook nog niet. Werd gedacht aan gemakzucht omdat hij een vriendinnetje op de crèche had die alles voor hem regelde en hem zo ook wel begreep. Nadat bij hem buisjes waren geplaatst in zijn...
  5. M

Herstel keizersnede

Hoi, Hier 19 november bevallen via een keizersnede. Dus zo’n 11 weken geleden nu. Geef het de tijd. Luister goed naar je lichaam. Ik heb echt 6 weken rustig aan gedaan. Niet zwaar getild alleen mijn baby, wandelen rustig aan opgebouwd en vaak in de middagen nog even wat tijd op bed door...
  6. M

Mentaal moeilijk

Jeetje wat vervelend! Je wil zo graag genieten van je zwangerschap! Heb je al is gedacht om een bezoekje te brengen aan de osteopaat? Een osteopaat kijkt naar meer dan alleen je spieren, gewrichten en wervels. Hij/zij kijkt vooral naar je energiebanen, bindweefsel etc. Mijn bonuszoontje...
  7. M

Help! Papa met corona

Oh jeetje wat vervelend! Denk dat we er bijna niet aan ontkomen met zijn allen op dit moment. Wat fijn dat jullie wel weer naar huis mochten! Dank voor het delen van je verhaal! Stelt toch een beetje gerust mocht ze het toch wel krijgen
  8. M

Help! Papa met corona

Is jullie baby erg ziek geweest? Nee nu nog in isolatie gaan lijkt inderdaad nutteloos, want papa is al sinds 4 weken geleden, toen hij zijn booster kreeg, snotterig en oorontsteking. Wel elke dag getest en vandaag voor het eerst positief op zelftest.
  9. M

Help! Papa met corona

Heeft jouw man bij het knuffelen en een flesje geven een mondkap voor gedaan? Of gewoon zonder mondkap?
  10. M

Help! Papa met corona

Lieve allemaal,<br />Vanmorgen had mijn man een positieve zelftest. Nu hebben wij een baby van 2,5 maand oud. Zijn er mama’s die hier ook mee te maken hebben gehad? Hoe hebben jullie dit aangepakt? <br />En niet geheel onbelangrijk is jullie baby besmet geraakt? Zo ja is hij/zij erg...
  11. M

Dochter 17 maanden inmiddels 7 maanden diarree

Hoi, Voor mij niet herkenbaar, maar wij hebben het hier thuis andersom gehad. Zoontje van 10 met hele harde ontlasting en veel last van rug- en liesklachten. Heeft een half jaar fysio gehad voor deze klachten, maar hielp niets. Half jaar niet kunnen voetballen etc. Tot we via via een tip...
  12. M

Zwanger geplande keizersnede

Bij ons in het ziekenhuis was er speciaal iemand op de OK die echt ALLES gefotografeerd heeft! Van het katheteriseren tot de baby die in de couveuse wordt meegenomen om naar onze kamer te gaan. Heftige foto’s die je niet met iedereen wilt delen, maar ik vond het persoonlijk HEEL fijn om...
  13. M

Zwanger geplande keizersnede

Hallo girlsmoms, Hier een mama die op 19 november is bevallen via een geplande keizersnee. Zoals hierboven al meerdere mama’s vertellen is een geplande keizersnee heel relaxt bevallen. De dagen ervoor was ik wel behoorlijk zenuwachtig, maar je weet wanneer je kindje gaat komen. De sfeer op...
  14. M

Fontanel baby

Hallo bezig bijtje, Helaas viel de tweede controle niet mee en hebben we een verwijzing gekregen voor de kinderarts in het ziekenhuis. Cb arts denkt dat haar fontanel aan het dichtgroeien is, want in de aantekeningen van de vorige cb arts stond dat de fontanel 1 cm was en dat vond ze nu niet...
  15. M

Fontanel baby

Bedankt voor je warme reactie! Je uitleg stelt me ietsje gerust en helpt inderdaad om wat minder doem-scenario’s te zien de komende twee weken!
  16. M

Fontanel baby

Lieve mama’s, Hier een mama die een beetje in paniek is. Onze dochter is nu 4,5 week oud. Net terug van het eerste bezoek aan het cb. In principe doet onze dochter het hartstikke goed. Eet goed, slaapt redelijk, heeft wat last van krampjes, maar verder hartstikke trots op onze dochter. Net...
Terug
Bovenaan