Zoekresultaten

1. G

Zwanger en een vogel

<p>Hi dames </p><p>Misschien een hele gekke vraag. Maar ik heb een vogeltje. Als ik eet dan eet Mijn vogel van van mijn lepel mag ik dan weer uit dezelfde lepel eten ? En kusjes geven mag dat? </p>
  2. G

Eerste echo

Dankjewel ?!!
  3. G

Eerste echo

Hi dames. Alles is goed gegaan het hartje kopt !! 
  4. G

Eerste echo

<p>Hoi dames,</p><p>Ik ben zo zenuwachtig ik heb straks over een uurtje mijn eerste echo. (8 weken zwanger) Ik voel me best goed maar had ook wat bloed verlies de afgelopen dagen. En 2 dagen bloed stollen verloren. Maar maakte me er niet zo druk om want ik voelde me best goed...
  5. G

Eerste keer zwanger. Advies nodig!!

Hi Dames,  ik verlies nu bloed ! Aaaa ?. Moet ik me nu zorgen maken ? Ik ben 7 weken zwanger #help ik stress em dood hier op de wc 
  6. G

Ik heb dus precies hetzelfde! Ik ben ook al een week thuis nu. En ook maandag mijn eerste echo. Inderdaad ik had volgensmij ook last van buikgriep maar vooral heel veel diarree. Ben erg misselijk deze dagen maar overgeven gaat niet.
  7. G

Oh jaa herkenbaar! Ik douch eigenlijk altijd met rituals en de laatste keer vond ik het zo vies ruiken! Ik had m'n man laten ruiken en die rook niks haha.  Vanaf wanneer droeg je zwangerschaps broeken? Sorry heb zoveel vragen haha 
  8. G

Ik word ook echt misselijk van bepaalde geuren hebben jullie dat ook ? Vooral geur vanuit de keuken. Ik moet gelijk overgeven ?
  9. G

Oh top, dankjewel!  Helemaal geen verstand van al deze dingen haha ?
  10. G

Dankjewel haha!  Oh top ga ik even Googlen dan. Pfff jeetje ja ik hoor ook wel dat het na 13/16 weken over gaat. Hoop het wel ! Want dit is niet te genieten hoor pffff.
  11. G

<p>Hallo dames.</p><p>Dit is mijn eerste zwangerschap. En ik weet het allemaal niet meer ik voel me helemaal niet lekker. Geen fijn gevoel. Ik voel me alleen maar ziek en zieker worden ik ben nu 7 weken zwanger. Volgende week de eerste echo vind het zo spannend. Gisteren leek...
  12. G

Leuk chat site voor zwangere moeders

Hallo Dames! Dit is mijn eerste zwangerschap. Ik ben nu 7 weken zwanger. Ik ben zo ontzettend misselijk elke keer. Op internet lees ik alleen over ochtend misselijkheid. Maar ik heb het gewoon de hele dag door. Heeft iemand hier nog meer last van ? Ik moet dan ook overgegeven in de middag uren...
Terug
Bovenaan