Zoekresultaten

1. G

Zwanger na miskraam

Gefeliciteerd ?  ja ik snap je angst ik heb dit ook ik heb woensdag een vervroegde echo gehad voor mijn gemoedsrust en 28juni moet ik weer terug het is idd aftellen ☺️
  2. G

Zwanger na miskraam

Gisteren mijn eerste bloedtest resultaten waren al wel positief 76 hcg en 31 progresteron morgen  nog een keer 
  3. G

Zwanger na miskraam

<p>Ik heb deze morgen mij gewaagt op 10/11 dpo aan een CB digitaal omdat mijn test positief was maar nog heel licht positief ik kon het niet laten om te wachten ik was de onzekerheid zo beu omdat ik wel alle symptomen had en steeds heel vage Tuur streepjes kreeg. <br />En ja hoor hij...
  4. G

Zwanger na miskraam

deze morgen een clearblue gedaan en er stond op 1-2 weken ?
  5. G

Zwanger na miskraam

Update vandaag ben ik 9/10dpo en ik had een lichte positieve test zou het kunnen dat ik terug zwanger ben , mijn testen na miskraam waren terug wit 
  6. G

Snel zwanger na miskraam

ik hoop dat het bij ons ook zo goed gaat , ik gebruik ovulatie testen  en deze morgen was die nog negatief en net eentje gedaan deze was nog niet op zijn piek maar wel al donker   
  7. G

Ovulatie testen na miskraam

<p>Dag mama’s </p><p>ik heb vandaag exact 2 weken geleden een miskraam gehad op bijna 6 weken zwangerschap , nu vroeg ik mij af wie er na de miskraam ovulatie testen heeft gebruikt ?</p><p>ik ben er een paar dagen geleden mee gestart omdat ik zag dat je +- 2 weken...
  8. G

Zwanger na miskraam

Ik was nog niet zover 5,5 weken  , Kheb geen afspraak staan had 1 voor me echo maar die heb ik weg gedaan ik denk wel dat alles eruit is dinsdag had ik mijn grootste stolsels en woensdag een beetje en nu is het bloeden gedaan
  9. G

Zwanger na miskraam

Ja idd vond dit ook raar want de innesteling duurd al meestal meer als een week en je hcg moet nog eerst weg zijn en ovuleren dus snapte het niet
  10. G

Zwanger na miskraam

<p>Ik heb 2mei een miskraam gehad ik heb veel verhalen gelezen dat ze na 2 weken al terug zwanger waren , nu is mijn vraag of je dan bedoeld dat je dan terug een ovulatie had of effectief een positieve test in je handen? Ik heb net een test gedaan om te zien of er nog hcg aanwezig is...
  11. G

Snel zwanger na miskraam

Het is een zware week geweest ben ook heel moe en voel me echt niet 100% ik ben ook al 2weken ziek nu (bronchitis) dat niet beter word ik ben vanaf maandag gestart met bloeden en vermoed dat dinsdag het er is uitgekomen vanaf donderdag begon het bloeden al heel wat te verminderen en gisteren zo...
  12. G

Snel zwanger na miskraam

<p>Dag dames</p><p>ik heb maandag een miskraam gehad en vroeg mij af hoe lang bij jullie het bloed verlies heeft geduurd en hoe snel na de miskraam jullie terug zwanger waren , en of jullie dan ook iets gemerkt hebben van de eisprong of ovulatie testen hebben gebruikt</p>
  13. G

Help lage hcg

Hier van 39 gezakt naar 35 en progresteron na 0,9 mijn miskraam heeft maandag doorgezet en gisteren heeft het losgelaten 
  14. G

Help lage hcg

Ik vraag me vooral de gynaecoloog zei dat ik 160   Minstens moest hebben maar stel nu dat ik bv maandag in ene keer 300 heb bv kan het dan nog goedkomen? Want je zou pas iets zien op echo vanaf 1000 blijkbaar
  15. G

Help lage hcg

Ik heb het er zo moeilijk mee om positief te blijven mijn man zegt dat alles goed komt en heb al wel een aantal verhalen gelezen waar het wel goed kwamaar ik betwijfel het ik heb net men progesteron nagekeken omdat ik toch wou zien wat deze was en het was maar 6.7 wat mij dus geen positieve...
  16. G

Help lage hcg

Dankje Ja mijn gynaecoloog zei dat het laag was maar dat alles nu ging afhangen van mijn resultaten maandag maar ik heb er geen goed oog in nog geen bloed verlies maar wel veel krampen en rugpijn       
  17. G

Help lage hcg

<p>Dag allemaal </p><p>Ik ben vandaag 4.6 weken zwanger ik heb al 2 dagen buikpijn , nu mocht ik vandaag naar de gynaecoloog voor toch is te kijken wat het kon zijn op de echo was niet echt iets te zien (wat normaal is natuurlijk op die tijd) en hebben ze een hcg en progesteron...
  18. G

December 2022

Al paar dagen hele lichte streepjes gehad telkens enkel zichtbaar met extra licht deze morgen ook heel licht met avond urine nog 2 verschillende testen gedaan nog licht maar veel donkerder als deze morgen ook een CB digital gedaan en ja hoor men vermoeden was juist +1-2 ??? (dagen voor verwachte...
  19. G

Clearblue ovulatie testen

Update : net een CB digitaal gedaan ik ben zwanger ??
  20. G

En heb je geteld vanaf blinkende smiley of blijvende smiley voor de dpo?
  21. G

Mag ik vragen vanaf wanneer je dan geteld hebt om een zwangerschapstest te doen heb je toen geteld vanaf u verwachte ovulatie of vanaf je die blijvende smiley van CB kreeg?  
  22. G

Volgens mijn app zou ik vandaag mijn ovulatie moeten hebben dus in principe zitten de testen er niet echt heel hard naast , vandaag heb ik was last van men onderrug en beetje gevoelige borsten af en toe een beetje buikpijn voor de rest valt het wel mee dus nu weet ik niet of deze nu betrouwbaar...
  23. G

Update : net een test gedaan en hij staat nu eindelijk op een blinkende smiley 
  24. G

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben deze maand de paars CB ovulatie testen gaan gebruiken volgens mijn app zou ik morgen gaan ovuleren , nu ben ik al een paar dagen bezig met de ovulatie testen en normaal als mijn ovulatie morgen is zou die op zen minst gisteren al moeten hoge...
  25. G

11dpo positief of niet?

Update , ik was idd zwanger maar het is een vroegtijdige miskraam geworden 
  26. G

11dpo positief of niet?

Nu vandaag op nieuw getest ben nu 2dagen over tijd in die tijd tussen de testen hierboven steeds negatief of heel licht streepje gehad die ni op liep ik heb vandaag een afspraak bij de ha want CB weken indicator geeft nog steeds negatief snap er niks meer van , de test van vandaag leek me wel...
  27. G

Zwanger of niet!? Help!!

Ik had gisteren een Kruidvat 2v5 gedaan en licht positief maar zeker goed zichtbaar zonder licht extra en een action early ook heel licht nu vandaag weer hetzelfde en op Kruidvat 2v5 helemaal niks te zien ? zou dit een vals positief kunnen zijn , NOD is morgen   
  28. G

11dpo positief of niet?

Update : gisteren nog de CB digitaal gedaan en die was negatief deze morgen Kruidvat 2v5 niks te zien en gisteren wel? Action early nog steeds heel licht en de Kruidvat early ook heel licht denk meer een indrooglijn hij is wel blauw maar verscheen pas na wachttijd , pfffff zo frusterend ik weet...
  29. G

11dpo positief of niet?

Ik heb idd ook die van action gedaan de early en daar stond ook een heel licht streepje op , ik ga morgen nog eens testen met beide mss is hij dan donkerder , zou een CB digitaal al gaan denk je ? Ik heb normaal zondag mijn NOD
  30. G

11dpo positief of niet?

Ik weet het niet goed , ik had bang dat het een indroogstreepje was of dat ik gewoon lijn ogen heb ?
Terug
Bovenaan