Zoekresultaten

1. F

Heeeeel licht streepje

Ik twijfelde ook telkens omdat ik Lichte streepjes had. De clearblue digitale test gehaald en voila. Meteen duidelijk. ZWANGER
  2. F

Februari baby's 2023

Gefeliciteerd allemaal! Super leuk! Wat naar om te horen dat veel een miskraam hebben gehad. Ik dus ook en ik ben zo bang. Heb ik buikpijn dan denk ik het is mis, voel ik de hele dag niks denk ik ook het is mis. We moeten maar rustig afwachten
  3. F

Februari baby's 2023

Jaaa dat is inderdaad super fijn, dat het wachten je goed afgaat. Voor ons is het ons 1ste kindje. Het geheim houden vind ik ook erg lastig en al dat liegen. Hebben jullie dat ook?
  4. F

Februari baby's 2023

Wat leuk! Dan zitten wij allemaal dicht bij elkaar! Nu allemaal rustig afwachten totdat we de echo hebben. Ik tel de dagen af! Morgen zit ik op dag 4.6 en toen kreeg ik de vorige keer een miskraam.. dus onbewust een spannende dag.
  5. F

Februari baby's 2023

Wat leuk!! En wat fijn dat je je echo al een weekje eerder hebt!
  6. F

Februari baby's 2023

Hallo allemaal! Vorige maand heb ik helaas een miskraam gehad. Ik telde daarna meteen weer aan dus ik ben nu 4.5 week zwanger! Ik vind het heel erg spannend of het nu wel goed gaat. Mijn uitgerekende datum is rond 7 februari 2023 en ik heb de eerste echo 27 juni en jullie? Liefs
  7. F

Zwanger na miskraam

Hey! Ik testte op 27 mei ook positief. Bijzonder om te lezen, want ik heb precies 3 weken daarvoor ook een miskraam gehad na 5 weken. Ik vind het zo enorm eng. Naar de wc gaan is een opgave, want zo angstig dat het weer gebeurd. Toch positief blijven, want je maakt niet meer kans om weer een...
  8. F

Januari 2023

Hey! Ik heb 31 maart mijn laatste menstruatie gehad. Ik testte op koningsdag positief. Ik verwacht dat ik rond 6 januari ben uitgerekend van ons eerste kindje
Terug
Bovenaan