Februari baby's 2023

Zoals het er nu naar uit ziet ben ik rond 12 februari uitgerekend, maar ik vind het wel doodeng hoor.
In september + maart een miskraam gehad, dus ook wel weer wat buikpijn. Ergens is de hoop dat alles goed blijft gaan, maar heb weinig vertrouwen in m'n lichaam.

Wat leuk! Ik ben er ook net achter gekomen dat ik zwanger ben. Afgelopen 14 maanden 3 miskramen gehad dus super spannend allemaal! 21 juni de eerste echo.

@mamainBrabant Ik herken je gevoel helemaal! Heb je nu ook iets anders dan de vorige 2 keren? Ik gebruik nu bloed verdunners en extra Porgesteron. Ik hoop dat dat helpt…

@Anneachtentwintig ik heb verder niks anders, extra opletten qua foliumzuur en gezonder eten. Had zaterdag laatste test gedaan. Zondag of maandag nod. Vanavond nog een test gedaan, en die zag er gelukkig duidelijk uit.

Gefeliciteerd allemaal! Super leuk! Wat naar om te horen dat veel een miskraam hebben gehad. Ik dus ook en ik ben zo bang. Heb ik buikpijn dan denk ik het is mis, voel ik de hele dag niks denk ik ook het is mis. We moeten maar rustig afwachten

Terug
Bovenaan