Februari baby's 2023

Ik ben nu voor de eerste keer zwanger en ben volgens mijn cyclus 5 februari uitgerekend. 24 juni hebben wij onze eerste echo, ben dan precies 8 weken. Dit kwam ook precies uit met onze vakantie, want die maandag gaan we weg. Wachten duurt inderdaad lang.

Pannenkoekplantje fijn dat het wachten jou goed af gaat! Ik kan me ook wel voorstellen dat het wat afleiding geeft als je al een kindje hebt ?
We zitten inderdaad allemaal dicht op elkaar! 

Jaaa dat is inderdaad super fijn, dat het wachten je goed afgaat. Voor ons is het ons 1ste kindje. Het geheim houden vind ik ook erg lastig en al dat liegen. Hebben jullie dat ook?

Ik zit op de grens jan/feb. 17 juni mijn eerste echo. Ik vind het nu veel spannender dan mijn eerste zwangerschap. Ging er toen blanco in. Ik ben echt de dagen aan het aftellen tot de 17de. Spannend allemaal.

Hi! Volgens mij ben ik ook begin februari uitgerekend van ons 2e kindje. De eerste echo staat gepland op 27/6.

Gefeliciteerd  allemaal!!
Ik meld mij hier ook aan.  Vanochtend positief getest.

Dit word ons 3e kindje.  Rond 16 februari uitgerekend als het goed is 

Gefeliciteerd met je positieve test nicolee!

Hier ook weeig gevoel en misselijk op momenten. Ook wel last van mn buik, raar gevoel. Vermoeidheid was vorige week erger (ik stortte rond 1 uur volledig in) maar toen was ik ook nog flink verkouden, eens kijken hoe het deze week loopt. Het gaat wel een beetje up en down dus dat maakt soms onzeker!

Terug
Bovenaan