Zoekresultaten

1. B

NOD maart 2023

Hoi allen, Ik sluit ook graag aan bij dit forum. Wij zijn ongeveer vijf maanden bezig, maar dit is pas de tweede maand dat ik ovulatietesten gebruik. Mijn NOD is 24 maart en ik heb 11 maart een knaller van een positieve ovulatietest in handen gehad (luteale fase van 12 dagen). Ik heb niet heel...
  2. B

Eenzaamheid in het zwanger worden

Ah lastig hè! Ik hoop ook voor jou dat het snel raak mag zijn en/of dat je wat rust vind in het proces. Eventueel door het er met gelijkgestemden over te hebben. Deze reacties hebben mij al enorm geholpen! De openheid is gewoon heel prettig. Het is je enorm gegund en ik hoop inderdaad ook dat...
  3. B

Wat een lieve berichten, bedankt meiden! Ook moedig van jullie om hierop te reageren en jullie verhaal te willen delen!❤️  @Aysa: Het is inderdaad heel dubbel want wel delen leidt inderdaad tot heel veel vragen en misschien wel te veel betrokkenheid inderdaad. Levert misschien ook alleen maar...
  4. B

Hi hoi, Leuk dat je reageert! Haha nee precies dat is geen onderdeel van de dagelijkse gespreksstof. Ik vind het vooral moeilijk dat je niet weet hoe lang het gaat duren. Als iemand mij met zekerheid kon vertellen dat ik gewoon een jaar geduld moet hebben zou ik het geen probleem vinden haha...
  5. B

Zwanger worden met een regelmatige cyclus

Hi hoi, Onze situatie lijkt enorm op elkaar dus ik begrijp je heel goed. Ik wist ook niet dat ik het zo graag wilde tot ik het ging proberen en het niet direct lukte. Ik moet steeds terugdenken aan alle keren seksuele voorlichting vroeger op school waar ze het echt verkochten als: als je één...
  6. B

Hoi allemaal, Ik heb nog nooit iets op zo'n forum gepost, maar ik ben de laatste maanden wel enorm veel aan het lezen. Ik ben bij mezelf nagegaan waar die drang vandaan komt en ik merk dat ik mij erg eenzaam voel in het proces om zwanger te worden. Het is een onderwerp (wat ik in ieder geval)...
Terug
Bovenaan