NOD maart 2023

Ook nog even een update. Nog geen menstruatie in zicht, gisteren bloed laten trekken bij de huisarts.
Hcg waarde staat op 0, dus miskraam zou volledig verwerkt moeten zijn. Mijn TSH waarde van de schildklier was wel nog altijd verhoogd. Na de miskraam was die 7, intussen is die 5. Iemand hier ervaring mee? 

@Angelina ah verwarrend is dat he. Heel Soms zou ik in mijn eigen baarmoeder willen kijken, wat er allemaal gebeurd haha.
Heb je nog weer getest? 
@Frasseke fijn dat ze besloten om het toch te laten doorgaan. Veel succes vandaag en duim voor je???
Mijn update : Vandaag is mijn NOD ik voel sinds gisteren krampjes en gewoon mijn bekende ongesteldheid klachten. Ik heb ook geen test gedaan, want had denk ik al het gevoel dat niks zou worden. Ik heb het gevoel dat het mij ook echt niet gegund wordt, want er is elke x wat. Ik ben ook ff klaar met sterk zijn, positief zijn en accepterend te zijn.
Ik denk dat mijn volgende stap toch weer richting het ziekenhuis is alleen denk niet dat ik daar nu mentaal sterk voor ben. Het eerste wat ik naar mijn hoofd gegooid krijg is afvallen, ben lang mee bezig geweest en hielp niks. Ik kan ook moeilijk afvallen mede door pcos helaas.
Maar goed naarmate ik dit typ worden mijn krampen maar heftiger, altijd leuk zulke reminders.. Not. ?
Sorry voor de lange bericht maar moest echt ff ventileren. Kruikje, thee, food en tv zijn mijn beste vrienden for today. ??

@breezy ik weet wat je bedoeld met dat klaar zijn. Ik heb dat gevoel ook dat het mij niet gegund wordt. Toen ik een afspraak had bij de gynaecoloog vertelde ik dat ik een gastric bypass heb gehad. 
Hij keek puur naar bmi en zei dat er nog wel een x aantal kilo af moest. Terwijl ik toen al 25-30 kilo was afgevallen. Dat soort antwoorden maken me echt kwaad. Die mensen zien niet hoeveel moeite je al hebt gedaan om af te vallen. 
Hier een kleine update van mij:
We hebben voor de 3e keer een zaad analyse laten doen. De resultaten waren niet goed maar ook niet slecht. Hij heeft veel antistoffen in zn zaad. Hiervoor krijgen we een doorverwijzing naar het Erasmus. Ik wil er niet aan denken hoelang dat weer gaat duren. Kans op natuurlijke zwangerschap is er wel. Maar de gynaecoloog heeft niet gezegd hoe groot die kans is... Dus echt duidelijk antwoord heb ik niet gekregen. Vandaag weer een knipperende smiley gehad op de cb ovulatietest. We gaan het weer proberen deze ronde.

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier en zou graag aansluiten op dit forum. We zitten al halverwege de maand maar mijn nod is 26 maart. Wij zitten in ronde 2 en ik vind het allemaal best spannend en leuk tegelijk. Fijn om er ergens over te kunnen praten.
10/11 maart heb ik ongeveer mijn ovulatie gehad. Sinds een aantal dagen word ik extreem vermoeid wakker wat daarna gelukkig wat wegzakt. Verder krampen en steken vooral in linkerzij en lage rugpijn. Ook last van obstipatie wat ik eigenlijk nooit heb... besef me ook wel goed dat het vrij vroeg is voor symptomen. 
Ik praat dus graag mee en hoop dat het ons allemaal gegund is!

Hoi allen,
Ik sluit ook graag aan bij dit forum. Wij zijn ongeveer vijf maanden bezig, maar dit is pas de tweede maand dat ik ovulatietesten gebruik. Mijn NOD is 24 maart en ik heb 11 maart een knaller van een positieve ovulatietest in handen gehad (luteale fase van 12 dagen). Ik heb niet heel veel klachten, maar dat heb ik eigenlijk nooit van hormonen. Ik merk wel dat ik deze ronde juist opvallend minder last heb van mijn borsten. Daarnaast heb ik al een aantal dagen een gek vlinder/kriebel gevoel in mijn buik (alsof je in het schommelschip zit haha) en ik ben goed gemutst. Maar goed ik zoek niet zoveel achter symptomen want ik lees echt allemaal tegenstrijdige berichten. Gewoon afwachten maar!
Succes allemaal en ik hoop van harte op mooie resultaten voor iedereen die nog op het wachtbankje zit deze maand!
Liefs

@Nysnev dankje voor je bericht en fijn dat er wel een kans is voor een natuurlijke zwangerschap maar dat is het juist, je weet niet hoelang het kan duren. Ik hoop  dat het jullie snel lukt en dat jullie verdere antwoorden kunnen krijgen.
Ik ben tot nu toe niet ongesteld geworden maar hou wel de hevige krampen als of ik het wel ben. Testen blijven ook negatief, dus denk dat mijn hormonen even uit balans zijn. Ik hoop alleen dat het eenmalig is en ik niet weer zo zwaar onregelmatig wordt. r
@Orchidee en belle sofie welkom en wat zeg je het leuk. ' als of je in een schommelschip zit' Ik moest er even om lachen. ?

Welkom en succes aan de nieuwe mensen!
@Breezy Ik snap heel goed dat je bang bent om naar het ziekenhuis te gaan. Ikzelf heb ook een veel te hoog bmi en PCOS. Nu moet ik wel zeggen dat ik blij ben dat ik er nog geen opmerkingen over gehad heb bij dokters en zeker niet van de mensen op de fertiliteitsafdeling. Ik heb mezelf erbij neergelegd dat ik nooit aan het ideaalbeeld van de maatschappij zal voldoen, maar probeer voor mezelf gewoon gezond en gevarieerd te leven, zonder dat ik daarvoor opofferingen moet maken. Ik ben op "intuïtief eten" uitgekomen. Een anti-dieet visie, die me heeft leren inzien dat ikzelf genoeg ben en oke ben zoals ik ben. Het helpt me om gezonde keuzes te maken. Ik deel het even, misschien heeft iemand anders er ook iets aan. 

Even een update over mijn eigen traject:
Ergens volgende week heb ik waarschijnlijk mijn eisprong. Donderdag pas weer op controle voor een follikelmeting. Zou aan de late kant kunnen zijn aangezien de agenda het echt niet toeliet de dagen voordien om te komen. Dus hebben wel instructies om het ondertussen gezellig te maken. Als ze donderdag toch een mooie follikel en dikker slijmvlies zien, zetten ze meteen Ovitrelle en kan ik het wachtbankje weer op.

Hoi!
Ik ben nieuw hier. Ben inmiddels 3 dagen overtijd, maar nog steeds geen positieve test.
Had wel 2 dagen voor mijn ongesteldheid mega pijn aan 1 kant van mijn baarmoeder en dat bleef de dag erna nog vrij gevoelig. Maar geen menstruatie nog steeds. Ik moet wel erbij zeggen, ik heb adenomyose. Maar was niet bekend met deze pijn... dit is de eerste maand dat we proberen.
Iemand enig idee of de kans erin zit dag ik toch zwanger ben? Ondanks dat ik gisteren (2e NOD) nog getest heb en deze negatief was? 

Terug
Bovenaan