@Angelina ah verwarrend is dat he. Heel Soms zou ik in mijn eigen baarmoeder willen kijken, wat er allemaal gebeurd haha.
Heb je nog weer getest?
@Frasseke fijn dat ze besloten om het toch te laten doorgaan. Veel succes vandaag en duim voor je???
Mijn update : Vandaag is mijn NOD ik voel sinds gisteren krampjes en gewoon mijn bekende ongesteldheid klachten. Ik heb ook geen test gedaan, want had denk ik al het gevoel dat niks zou worden. Ik heb het gevoel dat het mij ook echt niet gegund wordt, want er is elke x wat. Ik ben ook ff klaar met sterk zijn, positief zijn en accepterend te zijn.
Ik denk dat mijn volgende stap toch weer richting het ziekenhuis is alleen denk niet dat ik daar nu mentaal sterk voor ben. Het eerste wat ik naar mijn hoofd gegooid krijg is afvallen, ben lang mee bezig geweest en hielp niks. Ik kan ook moeilijk afvallen mede door pcos helaas.
Maar goed naarmate ik dit typ worden mijn krampen maar heftiger, altijd leuk zulke reminders.. Not. ?
Sorry voor de lange bericht maar moest echt ff ventileren. Kruikje, thee, food en tv zijn mijn beste vrienden for today. ??