Zoekresultaten

1. R

NOD Oktober 2023

Gefeliciteerd!! Heel leuk en fijn nieuws! Ik zit inmiddels op dag 32 en er is nog geen menstruatie te bekennen. De test geeft negatief. Dit is ook de eerste ronde na het verwijderen van de spiraal en direct de eerste menstruatie dus ik vind het ook moeilijk in te schatten wat mijn cyclus is...
  2. R

NOD Oktober 2023

Super! Gefeliciteerd!! Ik zit inmiddels op dag 28. Heb gisteren toch een test gedaan en die was negatief. Gisteren avond kreeg ik wat bloedverlies (beetje bruin) dus ik ben ervan uitgegaan dat mijn menstruatie was begonnen. Toch vanmorgen weer over. Dus laten we hopen op een late innesteling...
  3. R

NOD Oktober 2023

Heey, Ik heb geen pil gehad. Ik heb een mirena spiraal gehad. En die menstruatie van 27 september was de eerste na het verwijderen van de spiraal. Dank je wel! Hopelijk heb ik geluk. Maar het is ook pas de 1e ronde.
  4. R

NOD Oktober 2023

Hallo allemaal. Ik ben nieuw en ben even nieuwsgierig of jullie wellicht wat meer ervaring hebben met een innesteling. Mijn cyclus is meestal 28/29 dagen. Mijn laatste menstruatie was op 27 september en mijn NOD zou dan 25 of 26 oktober zijn. Ik zou dan 11 of 12 oktober mijn ovulatie hebben...
  5. R

Innesteling of menstruatie??

Hallo allemaal. Ik ben nieuw en ben even nieuwsgierig of jullie wellicht wat meer ervaring hebben met een innesteling. Mijn cyclus is meestal 28/29 dagen. Mijn laatste menstruatie was op 27 september. Ik zou dan 11 of 12 oktober mijn ovulatie hebben gehad. Vervolgens kreeg ik op 17 oktober (dag...
Terug
Bovenaan