NOD Oktober 2023

Echt verschrikkelijk he? Al dat wachten. Hopelijk heb je goed nieuws en anders komt het goed dat weet ik zeker
Ja echt niet te doen!! Maar het moet helaas, bij mijn dochtertje testte ik 4 dagen voor NOD al positief dus weet dat het kan maar toen had ik wel een vroege innesteling die ik duidelijk had gevoeld. En was ik ook meteen zwanger nu duurt het langer en dus het is net zo spannend als bij haar. Het is allemaal niet vanzelfsprekend.
 
Hoiii,
Ik heb nu een early test gedaan 2 dagen voor NOD en hij was meteen positief! Is dit een goed teken of moet ik afwachten tot 25-26e?
Super! Gefeliciteerd!!

Ik zit inmiddels op dag 28. Heb gisteren toch een test gedaan en die was negatief.
Gisteren avond kreeg ik wat bloedverlies (beetje bruin) dus ik ben ervan uitgegaan dat mijn menstruatie was begonnen. Toch vanmorgen weer over. Dus laten we hopen op een late innesteling! Weet nu dus ook niet wanneer mijn NOD is. Eventueel dit weekend testen als ik nog niet ongi ben. Fingers crossed
 
Vanaf vandaag zou ik ongesteld moeten worden, maar er zijn nog nergens tekenen te bekennen dat het eraan komt… Dus ik hoop dat het uitblijft en dat we een positieve test hebben over een paar dagen.
Probeer mijzelf een beetje af te leiden, maar merk dat ik bij alles denk: zou het van een beginnende menstruatie komen, of ben ik zwanger?
Ergens heel vermoeiend, maar kan het ook lastig uitzetten. Wil eigenlijk pas dit weekend testen, maar ik weet niet of ik zolang kan wachten. Kijken hoelang we het volhouden ;)
 
Vanaf vandaag zou ik ongesteld moeten worden, maar er zijn nog nergens tekenen te bekennen dat het eraan komt… Dus ik hoop dat het uitblijft en dat we een positieve test hebben over een paar dagen.
Probeer mijzelf een beetje af te leiden, maar merk dat ik bij alles denk: zou het van een beginnende menstruatie komen, of ben ik zwanger?
Ergens heel vermoeiend, maar kan het ook lastig uitzetten. Wil eigenlijk pas dit weekend testen, maar ik weet niet of ik zolang kan wachten. Kijken hoelang we het volhouden ;)
Hoi Stabij, waarom wachten met testen dan weet je het toch?? Spannend :D
 
Omdat ik ergens ook ‘bang’ ben voor een negatieve test ik heb nog wel eens als ik op m’n NOD of een dag later test, dat hij negatief is en m’n menstruatie vrij snel daarna begint. Probeer het denk ik toch nog ergens uit te stellen. Wil eigenlijk morgen een test doen, dus zometeen maar even een halen.
 
Terug
Bovenaan