NOD Oktober 2023

Omdat ik ergens ook ‘bang’ ben voor een negatieve test ik heb nog wel eens als ik op m’n NOD of een dag later test, dat hij negatief is en m’n menstruatie vrij snel daarna begint. Probeer het denk ik toch nog ergens uit te stellen. Wil eigenlijk morgen een test doen, dus zometeen maar even een halen.
Ooh ja dan snap ik het wel idd als je cyclus niet heel regelmatig is :)

Ik heb gister licht positief getest was al wel duidelijker als een Tuur streepje dus hopelijk loopt hij netjes op aankomende dagen :D
 
Gefeliciteerd! Hier nog niets. Duurt ook nog 4 dagen tot mijn NOD, maar toch merk ik nog niets. Ik weet ook niet of ik al iets hoor te merken, het is nog allemaal nieuw. Ik wacht nog maar even af, maar toch heb ik een onderbuikgevoel dat het niet gelukt is.
 
Mijn test was net helaas negatief. Dus ik denk dat ik door ga naar de volgende ronde, tenzij ik over een paar dagen nog niet ongesteld ben. Dan test ik nog een keer, maar verwacht dat ik gewoon ongesteld word :(
 
Gefeliciteerd! Hier nog niets. Duurt ook nog 4 dagen tot mijn NOD, maar toch merk ik nog niets. Ik weet ook niet of ik al iets hoor te merken, het is nog allemaal nieuw. Ik wacht nog maar even af, maar toch heb ik een onderbuikgevoel dat het niet gelukt is.
Dankjewel!

Nou ik dacht ook dat ik echt ongesteld zou worden hoor mijn NOD is trouwens pas maandag geloof ik dus ook al op 9dpo positief getest erg vroeg dus. En had ook andere symptomen als toen bij mijn dochtertje. Ik duim voor je!
 
Ooh ja dan snap ik het wel idd als je cyclus niet heel regelmatig is :)

Ik heb gister licht positief getest was al wel duidelijker als een Tuur streepje dus hopelijk loopt hij netjes op aankomende dagen :D
Gefeliciteerd!! Heel leuk en fijn nieuws!

Ik zit inmiddels op dag 32 en er is nog geen menstruatie te bekennen. De test geeft negatief.
Dit is ook de eerste ronde na het verwijderen van de spiraal en direct de eerste menstruatie dus ik vind het ook moeilijk in te schatten wat mijn cyclus is. Maar ik het verleden voor het plaatsen van de spiraal lag die meestal rond de 29 dagen..
ik heb 2 dagen bloedverlies gehad (waarvan 1 helderrood en 1 dag bruin) op dag 21.
Op dag 28 heb ik wat bruin achtig slijm verloren en dat hield 2 dagen aan. Ik hoopte misschien op een innesteling (wat nog steeds zou kunnen). Dus over 2 dagen nog eens testen. Mijn geduld wordt op de proef gesteld! En die heb ik niet veel haha!

Succes allemaal de komende dagen! Hopelijk snel goed nieuws
 
Hallo ik ben nieuw hier.

Ofja 5 jaar geleden was ik hier ook.
Ben al 5/6dagen over mijn NOD. En heb al 3 testen gedaan maar ze blijven vaag.. de gewone testen geven echt een meeega licht streepje en de clearblue met schermpje op de dag van nod gaf niet zwanger aan… Die heb ik, zo bleud als ik ben, Uit elkaar gehaald, waardoor ik nu nog meer in de war ben
En ik heb altijd redelijk steady 28/29 dagen Cyclus…
Vind het zo lastig, heb nu 2 dagen geen test gedaan. Morgenvroeg nog eens….
 
Terug
Bovenaan