Zoekresultaten

1. F

Ik vind mijn piek niet

Inderdaad dat kan. Snachts test ik natuurlijk niet :) bedankt voor je antwoord
  2. F

Ik vind mijn piek niet

Scenario 1 klopt niet. Ik ben op dag 9 beginnen testen in plaats van dag 10. Scenario 3: ik gebruik ovulatietesten van sensitest en doe wat de gebruiksaanwijzing vraagt. Test 3x per dag ook. Dus zal het scenario 3 zijn. Wat ik van hem/haar kan verwachten is dat hij/zij me eens controleert want...
  3. F

Ik vind mijn piek niet

Hey iedereen, Wij zijn nu bezig met ronde 2. Ik heb een cyclus van 28 dagen. 31/01-4/02 menstruatie gehad. Op 8/02 begonnen met ovulatie testen. Nu zijn we 16/02 nog 12 dagen voor mijn menstruatie en heb ik nog altijd geen piek gevonden. Heb nog testen voor 2 dagen liggen en deze ook nog...
  4. F

Zwangerschapsverschijnselen vroeger zwangerschap

Ik heb 17 november mijn implanon laten verwijderen wegens te veel bijwerkingen. 4 dagen erna 5 dagen wat bloed verloren. Dit rekende ik nog niet mee als menstruatie. Nu 31/01 heb ik pas een echte menstruatie gekregen. Het verschilt van persoon tot persoon wanneer je cyclus weer op gang komt
  5. F

Zwanger worden - wachten tot eerste menstruatie?

Ik heb 17 november mijn spiraal laten verwijderen. Ik heb toen 21 november een bloeding gehad van 4 dagen. In januari ben ik begonnen met ovulatietesten om ongeveer mijn eisprong te weten. Ook tot op vandaag nog geen menstruatie gehad. Volgens mijn eisprong ligt mijn NOD ongeveer 31/01. Wij zijn...
  6. F

Snel wakker

Ik heb een pluszoontje van bijna 5 jaar. Wij hebben zijn bedtijd veranderd van 19u45 naar 20u15. Maar wij zitten jammer genoeg ook nog met hetzelfde probleem na 1u 1,5u word hij weer wakker met de vraag mag ik opstaan. Ondanks dat wij een slaapwekker hebben. Het is een aapje dat zijn oogje dicht...
  7. F

Vraagje

Hey iedereen, Ongeveer gisteren heb ik mijn eisprong gehad. Eergisteren en vandaag “geklust”. De symptomen die ik heb zijn: vermoeidheid, pijnlijke tepels (vanaf je er aanzit en tshirt over wrijft) en als je er in nijpt komt er vocht uit (beide tepels) is dit een goed teken? Wanneer zou...
  8. F

Pluszoontje van 4 (februari 2024 5) slaapt niet door en valt nog niet alleen in slaap

Er kan geen structuur en regelmaat komen het enige structuur en regelmaat die we hebben is dat papa en ik gaan werken en de pluszoontje gaan halen na school. Eet op bepaalde uren. En mag 1 u voor het slapengaan geen tv kijken. En het is juist de bedoeling dat ik niet op de achtergrond blijf want...
  9. F

Pluszoontje van 4 (februari 2024 5) slaapt niet door en valt nog niet alleen in slaap

Bedritueel hebben me ook al gedaan. Eerst doet papa zijn pyjama aan, dan gaat hij naar het toilet en poetst hij zijn tanden. Dan ligt hij en bed en leggen we alle knuffels bij hem. We lezen nog 1 hoofdstuk voor uit een sprookjesboek en blijven zitten tot hij slaapt. Ook dit helpt allemaal niet...
  10. F

Hij wilt niet gaan slapen omdat hij bij mama wel samen in 1 bed mag slapen met zijn broer (9/10 jaar) en mama samen. Hier mag hij dit niet. In de zomervakantie mag hij van zijn mama tot het donker word opblijven. Hier moet hij in de zomervakantie 1u na zijn schoolbedtijd naar bed. Voor hem is...
  11. F

Hey hey eventjes jullie hulp en tips. Nou heb ik bijna 2 jaar een pluszoontje die nu februari 5 jaar word. Zolang hij geen 6 jaar is is er geen co-ouderschap. Dus de regeling is nu 9 dagen bij mama (wij mogen heb woensdagavond vanaf 18u gaan ophalen) en 5 dagen bij ons (maandag na school gaat...
  12. F

Op zoek naar informatie

Vandaag naar de ha geweest omdat ik al 4 dagen bloed. Hij heeft kunnen bevestigen dat dit gewoon mijn menstruatie. Nu hopen op een regelmatige cyclus :)
  13. F

Op zoek naar informatie

Wel om dit toe te voegen aan mijn vorige reactie op je berichtje.. de onderbuikpijn die ik nu ervaar is veel harder van pijn dan mijn gewone menstruatie
  14. F

Op zoek naar informatie

Mijn laatste 6 maanden heb ik geen menstruatie gehad. Ik heb 1 keer in het begin na het plaatsten van mijn staafje een menstruatie gehad na 3 maand (mijn staafje heeft er 9 maand ingezeten) daarna niet meer. Ik heb wel in al die tijd dat er geen was enorm veel onderbuikpijn gekregen waardoor...
  15. F

Op zoek naar informatie

Hey hey, Vrijdag heb ik mijn staafje laten verwijderen. Nou vandaag heb ik mijn menstruatie. Kan dit al? Zo ja, is dit dan elke maand of verschilt dit van vrouw tot vrouw? Wij zoeken zoveel mogelijk informatie omdat wij graag zwanger willen worden. Groetjes!
Terug
Bovenaan