Deze stress is inderdaad echt niet goed voor jou en je baby. Kun je bij iemand anders terecht? Bespreek dit met je verloskundige.
Leg je ouders uit dat deze stress voor jou en je baby even niet goed is. Dat je nu voor jou en je baby kiest en alles na de bevalling wel weer ziet. Zet alles even op stil. Ook je ex. Als hij jou echt terug wil moet hij deze situatie ook even accepteren net zoals je ouders! Na de bevalling als alle hormonen weg zijn kun je alles misschien wel weer even bekijken en op een rijtje zetten. Je ouders kunnen wel zeggen voor de bevalling een beslissing maar nu ben jij even de baas!!!