Uit elkaar maar toch weer bij elkaar komen? Maar een keuze tussen hem of je ouders

Ik vind het walgelijk dat je ouders je zo onder druk zetten. Waarom zeggen ze dat je heel veel mensen kwijtraakt? Anderen hebben hier niets mee te maken. Met deze acties raken ze jou en jouw kinderen kwijt. Lijkt mij een veel zwaarder verlies. Ik mis nog steeds de achtergrond hierin. Er speelt vast meer.
Hij is vreemdgegaan en toen zijn we uit elkaar gegaan en toen ben ik bij mijn ouders in getrokken ook wel van ja je moet hier komen en dan heb je rust en toen heb ik alles maar gedaan en hij heeft me uitgescholden en gedaan en dat hebben hun soms mee gekregen dat hun zien tot ik er heel veel pijn van heb gehad en ik heb altijd de hoop er in gehouden en dat weten ze maar nu wordt ik voor een keus door hun gezet en ik moet deze week de keuze maken anders maken hun een keuze
 
Hij is vreemdgegaan en toen zijn we uit elkaar gegaan en toen ben ik bij mijn ouders in getrokken ook wel van ja je moet hier komen en dan heb je rust en toen heb ik alles maar gedaan en hij heeft me uitgescholden en gedaan en dat hebben hun soms mee gekregen dat hun zien tot ik er heel veel pijn van heb gehad en ik heb altijd de hoop er in gehouden en dat weten ze maar nu wordt ik voor een keus door hun gezet en ik moet deze week de keuze maken anders maken hun een keuze
Hij ging vreemd, en schelde jouw daarna uit omdat jij weg bent gegaan? Klinkt niet zo best.
Hij niet kan accepteren dat jij even afstand neemt, nadat HIJ fout zat. Klinkt als een foute vent waar je beter ver uit de buurt kan blijven.
Tenzij daartussen door nog een wraakactie van jouw is geweest, en hij kwaad is omdat je al zijn spullen in brand hebt gestoken? Ook in dat geval zou ik zeggen: ga niet terug, omwille van de kinderen.
 
Deze stress is inderdaad echt niet goed voor jou en je baby. Kun je bij iemand anders terecht? Bespreek dit met je verloskundige.

Leg je ouders uit dat deze stress voor jou en je baby even niet goed is. Dat je nu voor jou en je baby kiest en alles na de bevalling wel weer ziet. Zet alles even op stil. Ook je ex. Als hij jou echt terug wil moet hij deze situatie ook even accepteren net zoals je ouders! Na de bevalling als alle hormonen weg zijn kun je alles misschien wel weer even bekijken en op een rijtje zetten. Je ouders kunnen wel zeggen voor de bevalling een beslissing maar nu ben jij even de baas!!!
 
Deze stress is inderdaad echt niet goed voor jou en je baby. Kun je bij iemand anders terecht? Bespreek dit met je verloskundige.

Leg je ouders uit dat deze stress voor jou en je baby even niet goed is. Dat je nu voor jou en je baby kiest en alles na de bevalling wel weer ziet. Zet alles even op stil. Ook je ex. Als hij jou echt terug wil moet hij deze situatie ook even accepteren net zoals je ouders! Na de bevalling als alle hormonen weg zijn kun je alles misschien wel weer even bekijken en op een rijtje zetten. Je ouders kunnen wel zeggen voor de bevalling een beslissing maar nu ben jij even de baas!!!
Ja hun willen woensdag avond de beslissing hebben en als ik geen keuzen maak dan maken hun de keuzen en dat is tot ik dan terug naar hem moet ondanks tot het hun pijn gaat doen zeggen ze
 
Terug
Bovenaan