Recente inhoud door mommmmmy

1. M

Wat denken jullie, jongen of meisje?

Ik denk een jongen te zien! Gefeliciteerd met je zwangerschap
  2. M

Jongensnaam

Sebas!
  3. M

Naam bij Noëlle

Hey wat leuk en toevallig! Jij ook gefeliciteerd! Wij denken dat het toch Emiel wordt omdat dat de enige naam is waar we beide achterstaan. Toch wachten we op een soort van wauw gevoel bij een naam... wat staat bij jullie op het lijstje?
  4. M

Naam bij Noëlle

Hi allemaal, Wij krijgen een zoontje / broertje! Super leuk! Alleen de naam.. wat lastig, met beide een totaal andere smaak komen wij er maar niet uit. De opties tot nu toe zijn Emiel of Sven. Ik ben benieuwd welke naam jullie het beste vinden passen bij Noëlle en of jullie nog een...
  5. M

Betrouwbaarheid geslachtsbepaling 13 weken

Ik heb bij mijn eerste ook met 13.1 een geslachtsbepaling gedaan en was duidelijk te zien, ook een meisje. Als je bij een goede praktijk bent geweest en ze konden het zonder twijfel zeggen, dan is het goed toch?
  6. M

..

Ik ben een jonge moeder (25 jaar) van een dochter van 1,5 en ben zwanger van de tweede, 14 weken. Ik doe een hbo bachelor (ong. 25 uur per week) en heb daarnaast nog een baan (12 uur per week) en natuurlijk huishouden etc. Mensen verklaren mij voor gek maar het is echt te doen! Ik heb 3 dagen...
  7. M

Meisjesnaam

In combinatie met Lynn vind ik de schrijfwijze Nowy wel zeker het mooiste!
  8. M

Meisjesnaam

Super leuke naam! Onze dochter heet noelle en wij noemen haar nowie. Noelle leek ons een wat volwassenere naam vandaar dat dat haar echte naam is. Kan ze later kiezen haha
  9. M

Uitgerekend augustus september '21

Gefeliciteerd iedereen, Ik kom mij ook melden. Ik ben vandaag 7+1 zwanger en vandaag een mooie echo gehad met een kloppend hartje! Ik heb al een dochter van 1,5 jaar maar vind het alsnog weer super spannend allemaal. Hopelijk een mooie kindje en weer een kloppend hartje bij de termijn echo op 1 feb!
  10. M

Nub theorie

Ik zeg duidelijk een boy
  11. M

Uitgerekend eind mei/begin juni

Sven Quint Sjors Lenn Noud Niek Duuk Mees hadden wij nog voor een jongen trouwens 
  12. M

Voor een meisje hadden we als opties; Benthe, Bo, Joëlle, Yenthe, Sophia (de naam die wij gekozen hebben staat hier niet bij ;) )
  13. M

Voor een jongen hadden wij; Mart en Huug 
  14. M

Hier ook het kamertje in grote delen af. Nu elke keer beetje bij beetje aan het opruimen en na lopen wat we nog moeten kopen. Lijstje wordt steeds kleiner dus dat schiet op! Kinderen wagen hadden wij al vrij vroeg gekocht omdat ik een mooie 2e handse had gezien die ik graag wilde! Ik volg wel...
  15. M

Meekijken streepje (?)

Ik ook ongeveer zo’n test bij 2 dgn overtijd, ondertussen 22+1 zwanger ?. Gefeliciteerd! 
Terug
Bovenaan