Uitgerekend augustus september '21

@Feyre, 5 september volgens de berekening, dus echt pas in week 4! Vanochtend Clear Blue wel 2-3 weken dus dat vond ik ergens fijn idee dat die niet 1-2 aangaf haha.
Ik zal even nadenken over de appgroep, wel gezellig maar wil er ook niet téveel mee bezig zijn (dit forum lees ik al veel en brengt niet altijd rust met zich mee haha)

Gefeliciteerd aan iedereen hier!

@feyre Wat leuk! Dat is echt het mooiste kerstcadeau he! Volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend op eind augustus begin september, maar ik zal zien wat de gynaecoloog zegt bij de eerste echo.

@veerveer Ja ik hou mijn hart vast voor week 6, ik ben wel gevoelig aan misselijkheid en zo dus ik hoop dat het niet te erg wordt.

Dit is trouwens ons eerste kindje dus het echt nog allemaal volledig nieuw!

Eefjemc was lastig hoor het geheim houden voor me man ? ik dus 1 sept maar kan dus nog anders zijn uiteindelijk. Denk zelf niet augustus gezien ik weet wanneer me ei was. Maar ja 2e kindje kan dus zomaar wel in augustus bevallen

goedemorgen iedereen 
en natuurlijk allemaal gefeliciteerd 
ik
kan me hier ook aan melden 31 december een posetiefe test gehad en vandaag bellen met de verloskundige voor de eerste echo 

Leuk! Wij hadden gister een positieve test. En Einde van de maand de eerste echo. Volgens de berekening 5 weken zwanger! Ik heb een kleine van 4 jaar en een kleine van 5 maanden. Zo leuk maar ook weer spannend!

Goedenavond

Ik heb vanmiddag 2 positieve testen gehad al waren de streepjes wel licht, maar ze waren te zien?
Morgenvroeg meteen weer test want ik merk dat me urine in de ochtend sterker en donker is dan in de middag. 

Me vriend is nog aan het werk maar heb een speen gekocht voor als hij straks thuis komt? ik ben wel onzeker omdat wij 3 maanden geleden miskraam hebben gehad.

Ik heb nog 3 oudere kids van 15, 13 en 6 jaar met me ex en mijn aanstaande man word het zijn eerste kindje.
Ik ben uitgerekend op mijn berekening op 15 september 2021

Gefeliciteerd iedereen, Ik kom mij ook melden. Ik ben vandaag 7+1 zwanger en vandaag een mooie echo gehad met een kloppend hartje! Ik heb al een dochter van 1,5 jaar maar vind het alsnog weer super spannend allemaal. Hopelijk een mooie kindje en weer een kloppend hartje bij de termijn echo op 1 feb!

Terug
Bovenaan