Uitgerekend eind mei/begin juni

Haha dat heb ik ook Vera! Ik weet 1 jongensnaam die ik echt mooi vind maar mijn partner vindt die niks.. 
Verder inderdaad goed opletten op mijn rug maar mijn dochter accepteert het niet als ik egoïstisch ben hoor :p 
En die geboortekaartjes zijn nog niet zo heel belangrijk inderdaad. Vooral niet als je gewoon een beetje een standaard kaart wil/neemt. Prima te doen via heel veel sites. Gewoon begin van je verlof eens kijken zou voldoende moeten zijn als je een gezonde zwangerschap houdt en bevalt na 37 weken. Geen stress dus! En je kan die kaarten ook pas na 2 weken versturen natuurlijk. Ik bracht toch ook eerst alle belangrijke mensen telefonisch op de hoogte dus die zijn dan toch al geweest voordat het kaartje gestuurd is. 

Heel herkenbaar Vera en zwangeryes. Ik heb ook alleen maar namen voor meiden, terwijl het echt een jongen wordt. Hier is het ook extra lastig, omdat ik al weer heel wat jaren in het onderwijs zit..

Wat grappig! Ik was eigenlijk al heel snel klaar met een jongensnaam, maar wij krijgen dus een meisje. Ik heb zo’n 15 namen op mijn lijstje staan, maar niks springt er nog uit zoals bij die jongensnaam. Ik zit ook al bijna mijn halve leven in het onderwijs.... Bovendien vindt mijn vriend het ontzettend lastig om een naam te verzinnen... 

Wij hebben al veel spulletjes stiekem. Voel mij verder goed deze afgelopen weken, erg fijn! 
Geboortekaartjes hebben wij nog niet naar gekeken. Meisjes naam zijn we helemaal uit, jongensnaam nog niet. Mag ik aan de dames die een meisje krijgen vragen aan welke naam jullie voor een jongen dachten? Wie weet kan ik daar wat inspiratie mee op doen! :) 
ik voel de baby vaak en goed, inmiddels van buiten en binnen. Zo leuk en gezellig. 

Dat mag zeker! Ik had Ties in gedachten voor een jongen. Nou ben ik ook wel benieuwd andersom... dus wie een jongen krijgt... aan welk meisjesnaam dachten jullie? Mijn vriend kwam vanavond voor het eerst met een naam op de proppen en die stond toevallig ook op mijn lijstje. We maken dus vorderingen haha.

Wat grappig, het lijkt ook alsof er dan meer druk op ligt ofzo... Ik heb ook best wel namen voor jongens waarvan ik denk ja leuk! maar... past niet bij ons zoontje. Waarom geen idee. Maar alsof dat dan gewoon niet past. Terwijl ik hem natuurlijk nog helemaal niet ken ofzo... let's call it instinct!
Als meisje vond ik de naam Milou erg leuk of Roos. En voor een jongen schiet mijn man de meeste namen af. Dus wij schieten lekker op haha. Gelukkig is er nog tijd!
En Zwanger Yes, als je nog een dochtertje hebt dan snap ik dat je niet egoistisch kan zijn nee... lijkt me toch wel pittig hoor zo'n tweede zwangerschap. Je bent toch ook continue gewoon moeder ipv alleen maar 'zwangere vrouw' (even los van collega, partner, dochter, etc...)

Gatverdamme het sneeuwt. Ben ik de enige die bang is dat de winter echt is begonnen met gladde stoepen en wegen. Ik houd er nooit van maar nu je zo kwetsbaar bent is het helemaal niks 

Terug
Bovenaan