Uitgerekend eind mei/begin juni

Wat cool dat de meesten de baby echt al goed kunnen voelen en ook al aan de buitenkant! Maar @Tulipaa ik heb dus ook echt tot week 21 moeten wachten tot ik iets voelde (of herkende... het is maar hoe je het bekijkt). Maar ik heb de placenta aan de voorkant liggen dus die van ons heeft een bokskussentje ervoor. Inmiddels heeft hij door dat ie aan de zijkant kan trappen maar ook dat hij de binnenkant van mijn buik kan kietelen. Heel gek gevoel maar wel erg leuk! Ik wacht maar rustig af tot het aan de buitenkant ook duidelijk wordt...
Ook fijn om te lezen dat er toch ook al een aantal druk bezig zijn  of al klaar zijn met de babykamer. Wij zijn ook bijna klaar haha. Ik wilde het ook gewoon op tijd geregeld hebben! 
En buikaanrakers... gelukkig tot op heden alleen nog maar familie en een vriendin die het netjes vroeg. Maar lijkt me heel vervelend. Is toch gewoon jouw buik! en niet die van hen. Maar als zwangere vrouw heb ik geleerd dat je sowieso een soort algemene bezienswaardigheid bent en iedereen iets van je mag vinden. Zo hoor ik bij de ene persoon "mooi bescheiden buikje!" en de ander loopt de hoek om en zegt "zo jij bent zeker al 8 maanden onderweg? flinke buik hoor!".... Joh opzouten denk ik dan :p 

Gelukkig nog geen buikaanrakers gehad. Wel iemand die zei zooo je bent echt al flink gegroeid zeg zijn het er toch geen 2. 

Kamertje, kinderwagen alles is besteld en bedacht. Super leuk. Wanneer is het gebruikelijk om je al te verdiepen in geboortjekaartjes? En hebben jullie tips voor site of winkel?

[quote quote=10156235]Kamertje, kinderwagen alles is besteld en bedacht. Super leuk. Wanneer is het gebruikelijk om je al te verdiepen in geboortjekaartjes? En hebben jullie tips voor site of winkel?[/quote]
Ik lees mee! Want ik heb geen idee

Sorry ik kan ook niet helpen en heb inderdaad nog dezelfde vraag. Gelukkig zijn er ook leden die al wel een kindje hebben die weten het vast wel.

Hier ook het kamertje in grote delen af. Nu elke keer beetje bij beetje aan het opruimen en na lopen wat we nog moeten kopen. Lijstje wordt steeds kleiner dus dat schiet op! Kinderen wagen hadden wij al vrij vroeg gekocht omdat ik een mooie 2e handse had gezien die ik graag wilde! Ik volg wel centrency pregnancy via de vk. Opzich best handig voor een eerste zwangerschap maar ik zit er (nog) niet voor de lol. Dat gezwijmel van sommige vrouwen moet ik erg aan wennen en ook mijn leeftijd (23) valt nogals op tussen de andere dames. Maar ik zit er voor mezelf en hopelijk vind ik straks wat meer aansluiting! Ik heb nog geen last van buik aanrakers gelukkig! In voel onze dochter ook best goed op sommige dagen maar kan ook soms uuuren radio stilte hebben! 
Met kaartje nog totaal niet bezig, ga ik in mijn verlof wel lekker naar kijken! 
Zijn jullie al aan het na denken over namen ? Wij zijn ee gelukkig uit, zeker nu we weten een dochter te verwachten! 

Wij weten het geslacht niet, maar hebben inmiddels wel een meisjesnaam! Kaartje gaan we met 30 weken ongeveer naar kijken.
Jammer dat je niet echt een leuke klik hebt met de centering pregnancy.. ik had bij mijn eerste zwangerschap (ik 22, de daarna jongste 33 en de oudste 36) gym gedaan maar dat was echt een leuke groep waar ik nog wel eens mee praat. Dat scheelt wel net dus.
Hier nog steeds aan het marktplaatsen naar een mooi bedje. 
Verder rugpijn en een leuke beweeglijke baby waar ik natuurlijk erg blij mee ben. Maak me wel eens zorgen als ik me te druk gemaakt heb, dan voel ik de baby ook minder gedurende de dag natuurlijk. 

Zwanger yes, ik zou me geen zorgen maken als je je wat drukker hebt gemaakt. Ik heb dit in december besproken met de vk omdat er toen wat nare situaties waren voorgevallen en ik helemaal in de stress was geraakt. Kindjes kunnen blijkbaar een hoop hebben. Wel natuurlijk advies gekregen om een beetje meer 'zen' te zijn :) 

Maar zeker als ik lees dat je rugpijn hebt, echt egoïstisch(er) zijn en voor jezelf en je rust kiezen. Dat mag nu allemaal gewoon. Gewoon gebruik van maken! 

En geboortjekaartjes! OEPS nog helemaal niet bij stilgestaan... maargoed, eerstvolgende project is een naam. Kaartjes kunnen last minute. Maar een jongensnaam, lastig! op dit moment schieten me alleen maar leuke meisjesnamen te binnen.... 

Terug
Bovenaan