“Slaapt ie nog niet door?!!”

Hier ook een borstvoeding baby. Hij sliep van 2 tot 4 maanden 'door' en dus 6/7 uur achter elkaar. Na de 4 maanden slaapregressie is het nooit meer beter geworden :p. Hij is nu 9 maanden en er is altijd iets. Of 3 voedingen, of een voeding en om 5 uur wakker, of twee uur spoken midden in de nacht (en dat dan soms twee keer). Sinds de 4 maanden heeft hij niet meer doorgeslapen. Maar lekker bij me nemen en een voeding geven en hopen dat hij weer inslaapt ;)
Sterkte team nosleep!

Herkenbaar! Hier 14 maanden en af en toe een nacht dat hij doorslaapt. En mijn dochter van bijna 4 wordt ook regelmatig wakker, knuffel kwijt, slokje water, etc.
Dus ik doe zeker mee met #teamnosleep ?

Ons ventje is nog heel klein, slaapt wel door sinds zn wieg naast ons bed staat en soms vallen we met zn drieën in slaap na de laatste fles. Doorslapen betekent 5-6 uur achter elkaar slapen! Maar soms meldt hij zich netjes om de 4 uur. Probeert hard zn duim te zoeken, maar wil dan ook vaak aandacht van papa en mama. Wat is er mooier dan te genieten van je eigen kind en te zien dat hij van jou geniet? 
Idd dat kost weleens wat slaap. Maar dat halen we in het weekend wel in. Heb een schat van een zusje die regelmatig smiddags even komt dat ik een uurtje bij kan tanken en op zaterdag en zondag middag is het bijna standaard om even een uurtje zonder baby te slapen. Dan ben ik weer helemaal bij en lukt alles beter!

Terug
Bovenaan