♥️ april/mei 2020 baby's ♥️

@ lentekindje
Zeker een,echt mensje die,meer doet dan alleen,huilen. Heerlijk. Hier ook een kwijlerd! Eigenlijk,kwijlt,hij vanaf dag 1 al meer dan,zijn zus. Nog,geen tanden te zien, denk zelf dat het bij hem vooral door,het sabbelen op,iets gewoon teveel speeksel is om,binnen te houden en nog,niet,echt tanden. Juist ook omdat nu de speekselklieren beter werken. 
Vervelend dat ze zoveel last van die hapjes kreeg. Een maandje wachten kan prima! Melk (bv/kv) is de hoofdvoeding tot 1 jaar. Dus tijdzat om erna nog te leren eten. 
Mijn neefje weigerde btw papjes en stukjes later ook is pas sinds 1,5jaar echt gaan eten. Daarvoor op,bv geleefd(eten werd natuurlijk wel aangeboden). Dus zelfs dat kan ?
@@Mrls 
Zon entertainer in huis is soms wel makkelijk ja! Ik hoef hem maar in de box te,leggen,of de peuter komt het overladen met speelgoed. 
Hier heeft hij helaas zijn 1e verkoudsheidsvirus te pakken. Zijn zus had al een aantal dagen een snotneus en,hij slaat het helaas niet over. Gelukkig blijft zijn,neus wel vrij en,kan hij dus gewoon ademen. Maar je hoort dat hij vol zit en merkt aan hem sat hij totaal,niet,lekker in zijn vel zit. Afgelopen avonden ook net verhoging. Vanavond niet en overdag ook weer veeel,vrolijker. Dus ga er maar vanuit dat we het ergste weer gehad hebben. Dat is dsn wel weer echt een nadeel van een,peuter,in huis! Ondanks dat hij niet lekker is sinds woensdag en dus voorsl op schoot gechillt heeft, draait hij zich nu wel steeds op zijn zij met verschonen. Wordt tijd dat we daar weer standaard een speeltje leggen. Ook,duikt hij als hij op schoot zit naar voren als,hij wat moois ontdekt, dus alles weer ruim buiten zijn bereik als hij,op,schoot,zit. Hij traint mega zijn buikspieren nu en gaat als hij al,beetje rechtopzit dan ook zelf rechter zitten. Zo leuk om weer te zien!

Super toevallig, ik denk ik kijk even of er nog gekletst word omdat ze alweer bijna 1 worden of al 1 zijn geworden! Gefeliciteerd voor de mama's en kindjes van de maand april! Die van ons is nu ruim 11 maanden (17 mei 2020) en het gaat hartstikke goed. Heeft nu wel een griepje te pakken helaas maar die zag ik al aankomen aangezien zijn broer afgelopen weekend flinke griep had. Hopelijk knapt hij gauw op want op 4 mei is het weer prikjes tijd... Zie er tegenop maar het is voor een goed doel. Wij zijn hem zelf gaan wegen gisteren en ik snap nu waarom ik me een hernia aan hem til.. 12,1 kilo! Nu wel tussendoor een vraag; hoeveel flessen geven jullie en/of wat is jullie schema van de dag? Ik merk dat ik daar af en toe mee loop te sukkelen dus misschien dat er handige tips or tricks tussen zitten. Nou ik ben erg benieuwd wie er gaan reageren en hoe het met derest gaat!

Hier vandaag 1 geworden!
Wat een mijlpaal  weer?
Hier sinds 1 maand al geen flessen meer. 
Dus ik kan je niet echt met een schema helpen denk ik .  Zn fruit brood en avond eten is allemaal op dezelfde tijden als toendie nog wel flessen had .
Beterschap voor je kindje  . Ook zo sneu die prikjes ?

Terug
Bovenaan