@MarJayLouDev wat fijn! Hele geruststelling lijkt mij. Ondanks dat je vorige kindjes er ook zaten, is het dan nog maar de vraag of hij het er ook leuk vindt!
@LieveSam de flessen zijn hier sinds gister ook drama opeens. Zit ik eergister nog heel trots te vertellen dat ze flessen van 180 drinkt, begint ze er prompt daarna mee te klieren. Wegduwen met haar tong, wegdraaien met haar hoofd noem maar op. Meestal ben ik wel wat makkelijker en denk ik "ach, ze heeft nog geen honger dan niet." Maar nu met die hitte moet ze van mij drinken. Pas als ze onder de 50cc zit en het lukt ècht niet meer het laatste beetje er in te krijgen, dan is het klaar. Pittig inderdaad om weer te gaan werken! Lijkt mij inderdaad ook heel dubbel, succes! Ik ben voorlopig nog niet aan het werk omdat ik eruit ben geknikkert tijdens mijn zwangerschap. Beter ook want door de corona is dat nog steeds gesloten nu. Eind augustus heb ik een sollicitatiegesprek, hopen dat dat wat oplevert! Dan zou ik pas eind september beginnen. Heerlijk nog eventjes genieten. Maar heb stiekem wel weer zin on te werken.
van mij mag die hitte ook wel minder hoor. Haar kamertje is gelukkig nog het koelste van alle ruimtes in huis. Ventilator er in en het is prima te doen bij haar. Morgen (of eigenlijk straks on 1040) gaan wij naar het consultatiebureau en krijgt ze haar prikjes. Ik twijfel nog om te overleggen om het uit te stellen ivm eventuele koorts als bijwerking. En dan met deze hitte erbij.. ?.