❣ Baby's geboren in Augustus ❣

<p style="text-align: left;">Hoi meiden,</p><p>Ik moet elke keer zoeken naar het uitgerekend in augustus forum of er nog nieuwe baby's zijn geboren en hoe het met iedereen gaat. Dus bij deze een nieuwe praat plek voor onze augustus kindjes! </p><p style="text-align: left;">Boris ( 21-08 ) is nu een week oud en doet het super goed, huilt amper, drinkt zijn fles goed ( niet altijd trouwens ) en is echt een tevreden kind. Hij begint alleen wat darmkrampjes te krijgen wat hem ( en ons ) dan wakker houd. Hij huilt dan niet maar kan de slaap niet vatten, na 3 uur kreunen en jengelen zitten er dan wat kleine harde keutels is... zo zielig! Straks een dr brown fles halen, kijken of dat helpt.</p><p>Hoe is het verder met iedereen?</p>

Leuk, ik sluit graag aan bij het topic! 
Senne is 15 augustus geboren, en ze doet het heel goed. Een tevreden meisje, slaapt goed en zit al ver boven dr geboortegewicht. 
Paar dagen geleden had ze waarschijnlijk een “regeldag”. Vaak de borst willen, wat meer huilerig, en op de arm willen. Wat een geluk dat het toen 33 graden was ;)

Leuk dit ja! Ik sluit me ook graag aan. Sep is 1 augustus geboren en is nu dus net iets meer dan 4 weken oud. Hij begint steeds meer last te krijgen van krampjes en daardoor zijn met name de avonden (en soms de nachten) sinds kort vrij heftig. Hij is verder een redelijk tevreden baby, die veel slaapt en goed drinkt. Af en toe lijkt hij driftig te worden (vooral als hij honger heeft kan de fles niet snel genoeg komen, of als hij ‘te lang’ in zn bed op ons moet wachten). Dus daar moeten we op den duur aan werken denk ik ?.
Hij slaapt sinds gisteren ‘s nachts ook in zijn eigen bedje op zijn eigen kamer, omdat we het idee hadden dat we alledrie slechter sliepen op één kamer. Wel paar keer trap op en af rennen ‘s nachts, maar dat hebben we er graag voor over en we denken dat hij uiteindelijk beter en langer slaapt.
Maar al met al vond ik het de eerste weken wel heftig en wennen hoor! Vinden nu steeds meer een ritme en leren hem ook steeds beter kennen.

Ik klets ook graag mee! Julia is geboren op 7 augustus, dus nu ruim drie weekjes. 
Lieve baby! wel veel last van krampjes en moeilijk kunnen poepen. Hierdoor hebben we heftige dagen gehad, met nog zwaar aanwezige hormonen. Dus veel tranen gelaten. Vannacht voor het eerst ingebakerd, al veel verschil gemerkt in vergelijking met de afgelopen nachten dus dat houden we erin! Nu hopen dat die krampjes wat minder worden want ze wordt er gewoon wakker van. Gebruik al infacol en cinababy van vsm, en voeg soms wat extra water toe bij de fles. Maar vind het lastig om te zeggen of het helpt..
Vanaf volgende week moet ik het alleen doen, vriend moet weer werken en komt na 2 weken pas thuis. Kijk er als ik eerlijk ben wat tegenop, als de kleine zo onrustig is. Komt ook door de hormonen.. 

Hi ik klets ook graag mee. Onze zoon is op 3 augustus geboren en wil maar al te graag de heledag op blijven. Sinds een week gaat 't wel iets beter en heb ik m'n handen meet vrij voor andere dingen. Hij wil wel megaaa vaak aan de borst dus dit is wel lastig. En de krampjes zijn ook wel pittig. Hij is nu 4 weken en hij krijgt nu ook steeds meer karakter, zo leuk!! 

Nyne is vandaag een week oud en doet het super. De 1e nachten waren drama in de wieg. Hebben daarom de wieg eruit gedaan en ze gaat nu na de ene voeding in haar eigen bedje en dan weer in de box. Dit gaat goed. Ze slaapt van 24:00 Tot 5:30 door dus dat is super fijn. Overdag hoor je haar ook bijna niet. Is dus een heel tevreden kindje. De voedingen gaan in etappes bij haar, ze drinkt niet in 1 keer haar fles leeg maar dit is helemaal niet erg en heeft hierdoor eigenlijk ook geen krampjes volgens de kraamhulp. Vandaag was de laatste dag van de kraamhulp,  mijn man moet dinsdag weer werken dus erg spannend hoe het dan allemaal gaat lopen.

Leuk! Noë is geboren op 1 augustus, en we hebben pittige weken achter de rug. In het kort: borstvoeding ging moeizaam (aanhappen, tepelhoedje gebruikt, Lactatiekundige laten meekijken, Noë kreeg te weinig bij mij) en ziekte bij mij (twee fikse borstontstekingen, koorts, etc.). Na die ontstekingen stopte mijn productie, dus helaas gaan bijvoeden en iiteindelijk nu volledig kunst. Veel tranen om gelaten..
Verder tot nu toe een heel wisselend beeld, eerste week in de nacht heel veel huilen (achteraf denk ik dat ze honger had omdat ik te weinig melk had), overdag een heel tevreden meisje. De laatste dagen juist overdag heel onrustig en continu om voeding vragen, (daardoor overdag amper slapen) en de nachten rustig. Vandaag was ze overdag opeens weer heel zen en tevreden. Ze komt nog om de 3/ 3,5 uur, soms om 2, soms om de 4. Gaat dus nog alle kanten op. Op advies proberen we nu meer te geven zodat er meer tijd tussen gaat zitten. De avonden is ze onrustig tot nu toe. Als een fles te lang duurt wordt ze driftig.
Kortom, ik ervaar het als best pittig, omdat het elke keer zo zoeken is wat ze nodig heeft en door mijn ziek zijn.. gelukkig geniet ik enorm van haar maar ik hoop dat ze snel echt een tevreden meisje is!

Terug
Bovenaan