Ook ik vind het leuk om mee te kletsen hier. Onze Anna is 16 augustus geboren na een pittige bevalling. We hebben daarna nog een week in het ziekenhuis doorgebracht (high care en later gewone afdeling).de eerste dagen thuis waren nog pittig omdat ze toen nog uit de negatieve spiraal moest komen. Gelukkig begon ze vanaf dag 9 aan te komen en bij het extra weegmoment bij 3 weken zat ze inmiddels boven haar geboortegewicht. Daar waren we extra blij mee omdat ik borstvoeding geef en het dan natuurlijk niet duidelijk is hoeveel ze precies binnen krijgt.
Strekken of juist spartelen met de beentjes herken ik ook van krampjes. Dan is troosten idd heel moeilijk.
De eerste week thuis had ze nog moeite om zich goed op temperatuur te houden. Wij moesten haar dikker aankleden dan de meesten van jullie (als ik dat zo lees). Gelukkig gaat dat nu beter, maar ik vind het soms nog wel lastig hoeveel laagjes ik haar moet aandoen.
Strekken of juist spartelen met de beentjes herken ik ook van krampjes. Dan is troosten idd heel moeilijk.
De eerste week thuis had ze nog moeite om zich goed op temperatuur te houden. Wij moesten haar dikker aankleden dan de meesten van jullie (als ik dat zo lees). Gelukkig gaat dat nu beter, maar ik vind het soms nog wel lastig hoeveel laagjes ik haar moet aandoen.