❣ Baby's geboren in Augustus ❣

Hoi Dames,

Ben even benieuwd hoe het met jullie en jullie kleintjes gaat. Iedereen inmiddels gewend aan alles?

Liefs.

Ons mannetje Max 25-8 over 4 dagen alweer een half jaartje oud.
Slapen overdag is een ramp 1,5 a 2 uurtjes max!
Slaapt daarna wel bijna klokje rond 10 a 11,12 uur!
Eet steeds meer vast voedsel en wij bieden nog 1 x 210 en 3 x 180cc aan flesvoeding. Dit is soms teveel merk ik nu met de vaste voeding erbij.
Dit blijft beter 'beneden' zitten. Ook steeds minder interesse in de fles dus maar eens kijken wat ik daaraan kan gaan doen. Hij weegt nu 7+ kilo en 65cm (met de geboorte 2480 en 45cm).
Hij doet het dus overal super goed. Brabbelt en gilt lekker. Eerste tandje onderin begint langzaam te komen dit in combinatie met sprong 5!! Amaaii. Deze valt me zoveel zwaarder dan sprong 4.

Mijn zoontje (1-8) gaat ook top! We zitten lekker in een ritme thuis (slapen overdag doet ie niet veel aan alleen) en hij gaat naar het kdv en heeft het daar prima naar z'n zin.
Eet alles. Fruit als een trein, groente steeds beter en beginnen nu ook met brood etc. Hij is vrolijk, huilt bijna niet, brabbelt veel en probeert al te kruipen, maar slaapt nog niet (altijd) door en al helemaal niet klokje rond ?. Maar dat komt vanzelf!
Zo bizar hoe het van zo'n ukkie een echt mannetje aan het worden is!

Terug
Bovenaan