❣ Baby's geboren in Augustus ❣

Hier een meisje van 3,5 week, maar was in augustus uitgerekend, dus mag ook vast meepraten hier. ?
Febe slaapt in de wagen overdag en 's avonds en gaat pas in haar wieg als wij naar bed gaan. Als ik zelf een middagdutje doe, gaat ze mee naar boven in haar wieg.
Het is mijn derde en ik merk dat ik er relaxter over ben, het komt vanzelf. Gewoon doen waar jij het fijnst bij voelt. Ik wil haar dichtbij hebben nu ik nog lekker verlof heb!

Mijn dochtertje is van 18 augustus. Ze slaapt overdag nog steeds heel erg veel. Als ik haar in de wieg boven zou leggen. Dan zagen we haar de hele dag niet :p dus ze slaapt op schoot, of in de box, of in de wagen. En s nachts in haar wieg. Zijn jullie kindjes veel wakker overdag? 

Hier slaapt hij alleen 's nachts in de co-sleeper, het ledikantje staat voorlopig stof te vangen! Ik vind hem wel vrij lastig met in slaap vallen. Hij valt dan eindelijk in slaap, laat zijn speen vallen en is weer wakker en dan begint alles weer opnieuw. Geen speen is ook geen optie want dan blijft hij mekkeren. Tijdens de nacht is het zelfs zo erg dat ik met mijn hand zijn speen vasthoud tot hij diep genoeg in slaap is en het niet meer merkt als de speen uit zijn mond valt. Sowieso slaapt hij overdag ook maar matig. Duurt best een tijd voor hij in slaap valt en ook niet in de box (want dan kan ik elke 10 seconden naar de box lopen om zijn speen weer in te doen) dus hij valt vaak in slaap in het babynestje naast me op de bank. Hij zou vanaf morgen zijn tweede sprongetje moeten krijgen (ik snap dat het niet zó precies getimed is) dus houd mijn hart vast, vind hem nu al niet erg makkelijk :p

Hier ook kindjes die in de 2e sprong zitten? Tenminste, ik denk dat dat het is! Vooral ‘snachts een drama. Om het uur overstuur wakker en inslapen duurt ook heel lang. Ze valt bij mij in slaap en als ik geluk heb kan ik haar na 30/40 min weg leggen en als ik pech heb kan ik nog een keer zo’n tijdje zitten. Iemand nog tips? Hoelang duurt dit? ? ze is nu bijna 9 weken. 

@Samm bij ons werkt op zijn buik wegleggen. We hebben ons er maar bij neergelegd (niet s nachts) dat hij op zijn buik slaapt. Inslapen was zo’n enorme strijd en nu is het binnen 5 minuten! Verder weet ik niet of dat met het sprongetje te maken had.. sprongetje 2 was hier gelukkig minder aanwezig dan die eerste sprong, maar zit sinds hij 8 weken is wel steevast met hem beneden vanaf 5-half 6 omdat hij anders niet meer slaapt en we er de hele tijd uit moeten ?.

Hee dames,
De kleine is nu 6+4 weken oud en drinkt 150+5, maar soms komt hij om de 2/2,5 uur alweer voor een fles. Hoeveel drinken jullie kleintjes?
Liefs 

Mijn kleintje is nu 9 weken en drinkt ook 150/5, al doe ik altijd 10 cc water extra vanwege moeilijk poepen. We zijn  hier zo'n 2,5 week geleden mee begonnen, dus ook met 6,5 week. Ze drinkt niet alle flessen leeg, laat soms 20 staan. Zit wel gemiddeld 4 uren tussen. Soms 3, maar soms ook 5. Dus dan volt ik haar gewoon. Drinkt jou kleintje wel de hele fles leeg? 

Hoe gaat het met iedereen? Voor sommigen zit het verlof er alweer bijna op? gaat veel te snel allemaal, ik moet 4 nov weer beginnen??. Hier gaat het eigenlijk super goed. We hebben een makkelijk tevreden kind die naar iedereen van oor tot oor lacht en er al flink op los brabbelt. Dagjes weg of op visite vind hij reuze interessant. Snachts komt hij vaak nog om 1 voeding maar hij slaapt nu ook wel eens 6,5 uur achter elkaar. Verder is hij bere sterk en is hij al druk aan het oefenen met omrollen! Zo leuk om te zien. Over 2 weken zijn eerste prikjes.. hebben jullie die al gedaan? En hoe ging dat daarna?
Kim keer twee.. hoe is het nu met jullie?? Heb elke keer gekeken of je nog iets had geschreven. Ben heel benieuwd of alles weer oke is.

Terug
Bovenaan