1 week overtijd....

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Hier ben ik weer eens,

Ik ben nu een week overtijd maar heb wel steeds last van buik net of ik ongesteld moet worden, heeft iemand dit weleens gehad? Ik had 2x een stipje bruinig bloed in mn tampon....

Groetjes Tijgertje!

Hoi Tijgetje,
dit lijkt me een typisch gevalletje 'zwanger'. Al een test gedaan??

Succes, veel plezier, en groetjes!

Nee, heb geen test gedaan. Mede omdat we nu al bijna 1,5 jaar bezig zijn en ik al een beetje zoiets heb van het zal toch wel weer niet zo zijn en ben 1 keer 10 dagen overtijd geweest en werd toen ongesteld :-S...verder ben ik meestal wel optijd ongesteld (of 1 dag later ofzo). Maar als ik zwanger zou zijn hoe kom ik dan aan die menstruatie buikpijn af en toe?

Groetjes Tijgertje

Hai..

Doe gewoon een test weet je het zeker.
Ik ben soms na een sterss periode of drukke periode vaka ook 1 of 2 dagen overtijd.

En de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Succes

hai

nee ik heb er geen ervaring mee
ik zit pas net in de eerste ronde
de enige manier om erachter te komen is denk ik toch een test doen
waarschijnlijk ben je bang om weer teleurgesteld te worden (tenminste dat kan ik me goed voorstellen) maar dan weet je het in ieder geval wel (als ie weer negatief is)
ik duim voor je
veel succes

liefs ikjes

tja, je zou zeggen dat ik een beetje ervaring zou hebben met twee kinderen en proberen zwanger te raken van de derde (nu 2e ronde).
Maar in mijn beleving verschilt het elke keer. Ik heb nu ook al sinds eind vorige week last van zeurende buikpijn, krampjes, maar verder niet echt wat. Vandaag mijn NOD op basis van de kortste cyclus (de vorige 31 dagen) en donderdag de langste (33 dagen).
Als je al een week echt overtijd bent, zou ik gewoon een test ertegenaan gooien, dan weet je wel waar je aan toe bent.

succes!! Ruma

Tjonge jonge :-S.
Ik net snel naar de winkel geraced om een test te halen waren ze op :-S...ook lekker balen :-S...

Terug
Bovenaan