1 week overtijd....

Hai tijgertje!!

GEFELICITEERD!! Met je prille zwangerschap!!
Meid je hebt er zo lang opgewacht dat jij nu maar extra moet gaan genieten!!
Enne je buik, dat kan wel kloppen hoor dat die al wat opgezet is. dat zijn je darmen die opspelen. Er moet natuurlijk ruimte gemaakte worden in je lijf. Je baarmoeder zit nog verstopt achter je schaambeen.
Voel je al wat??
Ik zal je vast nog wel eens spreken op het mei forum.

groetjes, Ikky
(4 weken zwanger!)

Proficiat Tijgertje.Jullie krijgen er een klein tijgertje bij.!!!!!
Na zo lang wachten eindelijk raak. Je zult je super voelen?!
Geniet van je zwangerschap.

Hoi tijgertje,
Gefeliciteerd zeg. Strooi ook eens wat geduld naar ons.  dit is nog eens het toppunt van niet ongeduldig zijn. Een week over tijd en dan nog niet getest hebben.
Geniet ervan
Liefs Ronel

Goedemorgen,

haha ja had geduld omdat ik dacht dat het toch wel weer niet raak zou zijn en als je test en het is negatief dan is het een enorme teleurstelling en als je maar gewoon wacht en je wordt niet ongesteld heb je nog de hoop haha. Maar goed het is allemaal goed gekomen ...

Ik ben er wel blij mee maar mn mannetje merkt het niet zo aan me zegt ie, dan kan ook wel kloppen.Ik weet ook niet hoe het komt  Ik ben er wel blij mee maar op de 1 of andere manier laat ik dat   niet zo merken, het is ook nog zo pril en ben ook wat bang dat het misschien wel mis kan gaan. We hebben een ook nogal druk en gestrest leven op het moment dus dat helpt ook niet echt mee. Ik ga mn best doen het wat meer te laten merken aan mn mannetje

Bij deze strooi ik wat   geduld naar jullie allemaal

Liefs Tijgertje

gefeliciteerd wat leuk zeg voor jullie en dat na zo'n lange tijd en zo onverwacht echt een verassing dus. Heb gisteren ook positief getest(licht streepje)  maar jij had dus ook bruinverlies ik vanmorgen ook maar  test word steeds positiever en temp vanmorgen nog hoog ben een beetje onzeker.

xxx kriebels

Hallo,

Ik had idd ook iets bruin bloedverlies maar dat was haast niet noemenswaardig hoor, echt een klein stipje :-D....maar ze zeggen een lichte streep is ook een streep dus je zal wel zwanger zijn :-D...ik kan me wel voorstellen dat je nog wat onzeker bent. Je merkt het snel genoeg...gewoon over een paar dagen weer een test doen anders.
Suc6!

Groetjes Tijgertje

Hey meis!!

Beetje laat, maar als nog gefeliciteerd!!! En dat na zo'n lange
tijd, dat is  helemaal feest natuurlijk!!!! Ik ga je veel plezier wensen
en ga er volop van genieten!!!

Liefs Ikk

Terug
Bovenaan