1 week overtijd....

hoi tijgetje

gefeliciteerd

ik weet ook pas een paar dagen dat ik zwanger ben

en ik heb 5 testen gedaan om het te geloven

geniet ervan

liefs prietje

Dag kersverse zwangere(n)

Gewoon lekker zo vaak testen als je het zelf nodig hebt om het te geloven!!!!
Ik heb er zelf ook 6 of 7 gedaan. Af en toe de bevestiging vond ik heerlijk. Inmiddels heb ik elke dag bevestiging omdat ik hem/haar voel bewegen. Geweldig! Vantevoren had ik er een eng 'alian' idee bij, maar nu is het heerlijk om het gekriebel en gefrummel te voelen in mijn buik. Voor jullie het weten zijn jullie ook zo ver, echt waar!
Overigens ken ik jullie niet, ik ben nog maar af en toe op dit forum om de 'oude bekenden' te volgen. De meesten zijn nu ook al zwanger gelukkig.
Al met al wens ik jullie veel plezier en hoop ik voor jullie op een voorspoedige zwangerschap!!!

Dankje voor de steun allemaal. Erg lief
Ik denk dat ik ook maar even een afspraak ga maken bij de huisarts en die kan het waarschijnlijk ook wel bevestigen dat ik zwanger ben.

Groetjes Tijgertje

gefeliciteerd tijgertje!!

kan je vertellen dat het geweldig is om zwanger te zijn.. geniet er maar van!

liefs cis

Van harte, Tijgetje!
Ben hier nog maar net, maar al veel van je posts gelezen. Het is je van harte gegunt dat het raak is. Vasthouden nu he!

Groetjes,
File

Hallo Allemaal,

Hoe ist met jullie?
Met mij goed, ik kan het nog steeds moeilijk geloven maar goed t zal wel zo zijn haha :-D. Mijn buik is behoorlijk opgezet, het lijkt wel of ik al 3 maanden heen ben ofzo haha. Durf eigenlijk geen strakke shirtjes te dragen naar mn werk enzo. Verbeeld ik het me nou gewoon of kan het zo zijn dat je gelijk een dikkere buik hebt :-D....

Groetjes Suzanne

Gefeliciteerd meis!
Echt leuk voor jullie.
Goed dat je toch getest hebt he.
Hihi.

Liefs, Nadine.

Terug
Bovenaan