????????????

Hallo meiden,

Ik denk voor 99 % ook dat zij weer bezig is en erger me dan ook weer  geel en groen.
Maar dat ene procentje blijft toch knagen. Zijn jullie nooit bang dat we het bij het verkeerde eind hebben en iemand hier mee kwetsen?

Groetjes.

p.s hoe graag ik ook de discussie aan zou gaan, ik probeer toch om niet meer op haar of hem te reageren.

hoe bestaat het toch weer elke keer?

groetjes aan alle ''normale''zwangere vrouwen

Hoi,

Ik ben het met mammie eens.   Als je hier iets neer zet wat een beetje lijkt op de schrijf wijze van een persoon die niet spoort, dan ben je ook direct die persoon.   In dit geval dus chariska en daisy   en wie al niet meer.  

Ik ben het ook absoluut niet eens het het verhaal waar we nu op reageren maar het hoeft toch niet zo te zijn dat je gelijk dat mens ben?????     Als je wilt reageren prima, maar doe dat niet als je denkt dat het dat mens is.  

Ik heb eerst nagedacht of ik wel zou reageren want er bestaat een grote kans dat er mensen hier op het forum gelijk denken, ooh, daar heb je d'r weer maar weer onder een andere naam...   Dat kan toch niet.    Ik kan goed begrijpen dat er meerdere mensen een ander forum op zoeken want ik vind dat dit forum echt nergens op slaat.   Het zijn ook steeds de zelfde mensen die zeggen, ooh, dat is dat mens weer.  

Ik moest dit even kwijt.  

Gerdientje

Hoi meiden

Ehh iemand zei het net al. Zijn we niet bang dat ze het is niet is, en dat we
iemand kwetsen? Ik had het worrdje miljoenair ook alweer gezien, dus ben vrij
zeker dat ze het wel is, maar bij de vorige berichtjes van deze dame, ben ik
zelf een keer de fout ingegaan en heb ik iemand niet zo aardig jier onthaald.
Ze heeft het me overigens wel vergeven, maar we moeten toch oppassen.

Nogmaals, bij deze hebben jullie absoluut weer gelijk, maar laten we oppassen...
Liefs Annet

hoi georina

lijkt me in eerste instanies verstandig  dat je in de IK-vorm praat.
jij mag zeggen wat je vind maar niet alle zwangere vrouwen delen je mening!

gegroet monique

Terug
Bovenaan