????????????

Oja ze was ook hartstikke rijk, en heeft al een kindje van net 4 maanden.

Al die tegenstrijdige verhalen...

Ik heb even terug gegeken en zo waar chariska (van het voelen van de baby met 7 weken) zou deze week ook precies 10 weken zwanger zijn. Toeval...................

waar hebben jullie het over.
snap er niks meer van.
abortus? ben ik op tegen
miljoenair? was dat maar waar haha
en die andere sterke verhalen van jullie.
hoe verzinnen ze het.
sorry echt te belachelijk voor woorden.
omdat ik me mening geef?
krijg ik deze domme zinnen.
mag ik weten waar jullie het over hebben.
dit is me derde kindje ja maar ze zijn 2 & 3 maar goed
blijven jullie in jullie waan ideeen zal jullie hormonen wel zijn.

Hier schijnt de zon, bij jullie ook?
Ik ga zo nog maar effies badderen, ook al zo lekker.

Ja zwangerschapsverlof is toch wel fij hoor. Gewoon lekker zelf je tijd indelen.

Miep

hahahahahahaha! Daar gaan we weer! Ik vraag welke persoonlijkheid ze de volgende keer aanneemt!
Gelukkig weten alle dames die wel een miskraam achter de rug hebben nu wel dat werkelijk niemand het echt vervelend vindt om te moeten horen dat het wel eens mis kan gaan.
Ik vind het juist prettig om dergelijke verhalen te lezen omdat het mij met beide benen op de grond doet komen en dat niets in het leven vanzelfsprekend is! Natuurlijk is het niet opbeurend om dat soort zaken te lezen. En soms kies ik er ook bewust voor om die topics juist over te slaan. Dus iedereen lucht je hart zoveel je wilt.
Dankzij de verhalen hier over lichamelijk klachten (die ook niet altijd even opbeurend zijn om te lezen) wist ik tenminste dat ik als ik last kreeg van mijn rug en bekken ik aan de bel moest trekken. Nou dat heeft bij mij van kwaad tot erger doen voorkomen! Daar ben ik alle ervaringsdeskundigen hier nog steeds dankbaar voor!

groetjes,
Wietske

Zeg georgina(en al die andere namen die je hebt) niet om het een of het ander hoor, maar je kan mij niet wijsmaken dat er hier 2 idioten zijn die miljoenair typen...

Helaas, je bent de zwakste schakel, hopelijk niet tot ziens, maar iets zegt me dat je hier niet weggaat.

Kun je alvast een hint geven over je volgende naam?

haha eleanor wij dachten hetzelfde.. ik typte mijn berichtje ongeveer tegelijk met de jouwe in. Liefs van een meisje die absoluut geen miljOEnair is.

Terug
Bovenaan