????????????

gelukkig maar dat meningen verschillen
zelf zou ik het hier nooit delen
ten 1ste omdat ik jullie niet ken ten 2de   omdat ik vind dat het jullie niks aan gaat.
maar ik respecteer jullie mening  zouden jullie van anderen ook eens moeten doen.
maar goed we zullen het maar vergeten oke

Als je niks met ons wil delen omdat je ons niet kent.
WAT DOE JE HIER DAN ????

is leuker om te zeggen dan dat je een miskraam heb gehad.
veel vrouwen maken zich dan nog meer zorgen.
maar daar denken jullie niet aan.
denken alleen aan jullie eigen.
maar ik reageer niet meer.
jullie mening mag gezegt worden die van anderen niet.
heel raar.
vooruit jullie hebben gelijk zijn jullie ook weer blij

Jij bent de eerste die er een probleem mee heeft, althans die meld er een probleem mee te hebben.
In de 7 maanden dat ik op het forum zit heb ik niemand gehoord die wilde dat de "miskraam moeders" in een zwijg hoekje moesten gaan zitten.

Als jij iets ergs mee maak en van je af wil schrijven dan kan dat hier...
De meeste en ik zeg "de meeste" delen hier veel ervaringen en gevoelens met elkar.
En als jij niet zo ben. tja misschien moet je dan ergens anders rondkijken waar JIJ je fijn bij voelt maar dat is blijkbaar niet hier.

Nee wij respecteren geen enkele mening van een ander dat klopt.
Dus als wij zeg maar een stukje schrijven over dat je liever niet hoort dat anderen een miskraam hebben gekregen(niet dat ik ooit zo'n stukje zou schrijven maar goed). Dan willen wij ook totaal niet horen dat anderen het niet met ons eens zijn.
Nee en wij zijn zo egoistisch dat we graag een ander bijstaan in een moeilijke tijd zoals een miskraam.
En daarnaast op een forum alles willen delen over onze afscheiding en pijnlijke tepels................maar neeeee je haalt het toch niet in je hoofd om te delen dat je een miskraam hebt gehad. He bah al die vreemden hier!!!!! DAT gaat niemand wat aan!!! Maar die kleur afscheiding, steken in je buik of seks dat niet bevalt..............ja dat deel ik met iedere vreemde.

HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM waar gaat het toch weer heen. Ze komt niet meer begrijp ik. Hopelijk ook niet onder een andere naam want het lijkt wel weer erg verdacht op..........

Groetjes Lillian

Zeg Georgina.....

Kan je baby al lopen, aangezien je 'm ook al voelde schoppen met 7 weken.....????
Maar volgens mij heette je toen anders.....!!!!

Groeten, Angel (of heet ik nou Pino?!!!)

Twee tweelingen
Miskraam met 13 weken

wat voor onzin was er nog meer geschreven?

Sorry ik bedoel niet miskraam met 13 weken, maar miskraam op 13 jarige leeftijd.

Oeps

Ach ik ben al bijna dement joh zo tegen het einde

Terug
Bovenaan