A
Anoniem
Guest
gelukkig maar dat meningen verschillen
zelf zou ik het hier nooit delen
ten 1ste omdat ik jullie niet ken ten 2de omdat ik vind dat het jullie niks aan gaat.
maar ik respecteer jullie mening zouden jullie van anderen ook eens moeten doen.
maar goed we zullen het maar vergeten oke
Als je niks met ons wil delen omdat je ons niet kent.
WAT DOE JE HIER DAN ????
is leuker om te zeggen dan dat je een miskraam heb gehad.
veel vrouwen maken zich dan nog meer zorgen.
maar daar denken jullie niet aan.
denken alleen aan jullie eigen.
maar ik reageer niet meer.
jullie mening mag gezegt worden die van anderen niet.
heel raar.
vooruit jullie hebben gelijk zijn jullie ook weer blij
Jij bent de eerste die er een probleem mee heeft, althans die meld er een probleem mee te hebben.
In de 7 maanden dat ik op het forum zit heb ik niemand gehoord die wilde dat de "miskraam moeders" in een zwijg hoekje moesten gaan zitten.
Als jij iets ergs mee maak en van je af wil schrijven dan kan dat hier...
De meeste en ik zeg "de meeste" delen hier veel ervaringen en gevoelens met elkar.
En als jij niet zo ben. tja misschien moet je dan ergens anders rondkijken waar JIJ je fijn bij voelt maar dat is blijkbaar niet hier.
zelf zou ik het hier nooit delen
ten 1ste omdat ik jullie niet ken ten 2de omdat ik vind dat het jullie niks aan gaat.
maar ik respecteer jullie mening zouden jullie van anderen ook eens moeten doen.
maar goed we zullen het maar vergeten oke
Als je niks met ons wil delen omdat je ons niet kent.
WAT DOE JE HIER DAN ????
is leuker om te zeggen dan dat je een miskraam heb gehad.
veel vrouwen maken zich dan nog meer zorgen.
maar daar denken jullie niet aan.
denken alleen aan jullie eigen.
maar ik reageer niet meer.
jullie mening mag gezegt worden die van anderen niet.
heel raar.
vooruit jullie hebben gelijk zijn jullie ook weer blij
Jij bent de eerste die er een probleem mee heeft, althans die meld er een probleem mee te hebben.
In de 7 maanden dat ik op het forum zit heb ik niemand gehoord die wilde dat de "miskraam moeders" in een zwijg hoekje moesten gaan zitten.
Als jij iets ergs mee maak en van je af wil schrijven dan kan dat hier...
De meeste en ik zeg "de meeste" delen hier veel ervaringen en gevoelens met elkar.
En als jij niet zo ben. tja misschien moet je dan ergens anders rondkijken waar JIJ je fijn bij voelt maar dat is blijkbaar niet hier.