14 maanden CB lengte/gewicht

Elsa was zo te lezen dus een zwaargewicht
Helaas is ze inmiddels flink afgevallen dankzij een flinke longontsteking die de kinderarts niet gezien had. En hierdoor eet ze nog steeds niet, al 2 weken helaas. Ben zelf wel benieuwd hoe zwaar/ligt ze nu is.

Hoi,

Vandaag met Alicia naar cb geweest. zij is nu net 14 maand (1-12-2006). Ze is 75cm en 8470 gram. Ze is in 3 maanden slechts 200 gram zwaarder geworden. We moeten haar nu overal de volle variant van geven. Dus volle melk/yoghurt, margarine ipv halvarine.
Ik weet niet van wie ze het heeft dat ze bijna niets aankomt, want zowel haar papa als mama hebben juist last van overtollige kilotjes. We hebben dus eigenlijk nooit volle producen in huis, maar zal het  voor haar dan maar gaan kopen.

Groet,
Lisette

hoi hoi

vandaag mochten we dus weer, want de spuiten moesten nog.
linsey is bijna 15 maanden en weegt 10800 en is 79 cm lang
in twee maanden dus maar 100 gram aangekomen.
en de spuiten waren een ramp ze heeft het voor elkaar gekregen dat de naald er krom uitkwam. (rambolientje haha )

groetjes danielle

Erikjan was vorige week 11,7 kilo en hoe lang hij is weet ik niet. Hij heeft maat 80/86 aan, dus het zal wel tussen 80 en 86 cm liggen. Vorige week was hij 14,5 maanden.

Janine

Even een vraagje; wij moeten komende maandag pas weer naar het CB. Zijn jullie kindjes deze laatste keer nog steeds op de baby-weegschaal en in de baby-meetbak gewogen en gemeten? Of gewoon op de weegschaal en onder de meetlat voor peuters/kleuters?
Lara vindt die baby-weegschaal en -meetbak vreselijk; 't is de laatste paar keer echt een drama geweest! (laatste keer was toen ze 11 mnd was).

Ze kan nog niet echt goed los staan, maar ik heb toch goede hoop dat ze op de gewone weegschaal en onder de meetlat mag! Duimen jullie voor mij?!

Jacoline.

Terug
Bovenaan