14 maanden CB lengte/gewicht

Aiméely mocht met 14 mnd op de gewone weegschaal en onder het meetlat, maar ze wilde niet... Thuis is ze niet van de weegschaal af te slaan zodra ze in de badkamer komt moet ze d'r altijd even opzitten!
Maar de mevrouw die ons daar hielp was nieuw en kwam niet echt 'leuk' over, alle kindjes huilde toen ze gewogen/gemeten werden, en dat was voor ons echt de eerste keer dat we dat meemaakte!
Tja dus toen heb ik d'r maar op de babyweegschaal gelegd, drama maarja de prikjes vielen gelukkig wel mee!

Liefs L81

pff, kom er net vandaan....om 9 uur moest ik er al zijn!Erg vroeg voor ons, we slapen altijd tot half 9!!!Julia zat ook te gapen en in der ogen te wrijven of het cb, hihi!Maar der gewicht en lengte waren zoals altijd gewoon goed.Ze woog nu 10330 gram en was 75,5 cm lang!Ze word over 5 dgn 14 mnd.Die prikken waren wel zielig zeg!Ze vond het helemaal niet leuk

liefs

Hoihoi!

Nou, het wegen en meten was inderdaad weer een DRAMA (met hoofdletters). Maar 't is enigszins gelukt; ze is nu 79cm en woog 9090gram. Best licht, maar de arts vond het prima en niet verontrustend.
We hebben de prikken even een weekje uitgesteld, omdat Lara nog verkouden/ziekjes was. Ik had vantevoren hier zelf al m'n twijfels over en gelukkig raadde de arts ons ook aan om even een weekje te wachten.

Jacoline.

Nynke was met 14 maanden 69 cm en 7150 gram.

Te klein en te licht dus! Deze week moeten we weer naar de kinderarts in het ziekenhuis. Kijken wat zij te zeggen heeft!

Susanne

Terug
Bovenaan