Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
quote: sus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-02-2008 14:11:13&apos);
Nynke was met 14 maanden 69 cm en 7150 gram.
Te klein en te licht dus! Deze week moeten we weer naar de kinderarts in het ziekenhuis. Kijken wat zij te zeggen heeft!
Susanne
Hoi Susanne,
Nynke is dan inderdaad klein en licht. Is ze dat altijd geweest? En gaan jullie er al langer mee naar de kinderarts in het ziekenhuis?
Ik hoop voor jullie dat er niks ernstigs aan de hand is en dat Nynke het weer in gaat halen.
Ja, Nynke is klein geboren; 44 cm en 2140 gram. Ze heeft altijd evenwijdig aan de groeicurve gegroeid maar wel altijd onder de lijn.... Maar nu wijken beide curves af naar onderen (meer van de lijn af).
Vanaf de geboorte zijn we onder controle in het ZH. Niet zo vaak; ongeveer elke 4 maanden.
Ik ben erg benieuwd wat we morgen horen.
Wij zijn afgelopen vrijdag geweest.
Naomi was 73 cm en 9240 gram.
Ook ik dacht dat ze langer zou zijn... Maar ze was prima volgens haar eigen lijn gegroeid, dus alles in orde.