14 september NOD... wie ook?

A

Anoniem

Guest
Volgende week heb ik mijn nod.. vind het weer spannend deze keer.. Elke keer dat ik toch ongesteld word  is zo'n teleurstelling.. Ik ben dan even totaal van slag en heb het gevoel dat het toch niet lukt.. Het rare is dat de moed weer stijgt elke keer als de vruchtbare dagen eraan komen.. dan heb ik het gevoel en de zin om er weer helemaal voor te gaan! Nog een week dus en dan weet ik waar ik deze maand aan toe ben.. Ik heb mezelf er op betrapt dat het vaak over baby's gaat hier in huis.. hoe gaan we dit en hoe doen we dat enz... En maar denken dat ik er niet zo mee bezig ben!!

Magoed we wachten af.. meer kunnen we toch niet doen toch?

liefs   Bats

Hoi hoi!

Spannend he? De mijne is ook rond die datum. De 15e als ik het goed heb.

Wat mij betreft mag het raak zijn hoor!

Dit is 'ronde' 10 en ik begin toch wel een beetje ongeduldig te worden. Waar ik wel blij om ben is dat mijn cyclussen niet zo heel lang duren. Want dan moet je nog langer wachten...

Laten we hopen dat het deze keer gelukt is, ik duim voor je!!

Doei

Ha Bats,

Wat grappig dat jij ook op 14 sept je NOD hebt. Ik ook. Vind het dan ook weer heel spannend. Probeer het een beetje van me af te zetten maar het lukt me niet zo goed.
Ik had de laatste drie maanden iedere keer al een week van te voren bruine afscheiding maar deze keer (nog) niet. Vreselijk he dat onzekere gevoel!
De maand het ik ook meer steken in en rond mijn eierstokken. Dus dat neemt weer een beetje hoop weg. Want dat had ik de afgelopen maanden ook en toen werd ik steeds ongesteld.

Hoe lang zijn jullie nu al bezig? Wij lopen in ronde 7 voor het eerste kindje!

Ik hoop dat je me op de hoogte houdt.

Liefs Juffy

Hey meis..

Ik zit ook in ronde tien, en mijn cyclus duurt netjes 28 dagen..

Zal ook voor jou duimen hoor.. liefs Bats

Hoi meiden

Mijn nod is op 18 september.
Mag ik toch jullie lotgenootje zijn............?????

Natuurlijk ben jij ook een lotgenootje!
We duimen voor elkaar en met elkaar toch?

liefs.. Bats

Zekerrrrr

Stom hoor, eigenlijk ken ik jullie helemaal niet, maar ik leef zooo met jullie mee!!
Wel erg leuk om met jullie samen te wachten (hoewel ik dus het langst moet........snik)

Dankjewel!! Liefs Annet

Hoi dames,

Spannende tijden voor degene die de NOD rond deze periode hebben!!

Ik leef met jullie allemaal erg mee!
Zal dan ook voor jullie allemaal nog eens extra duimen dat het deze keer raak mag zijn!

Liefs Juffy

Terug
Bovenaan