14 september NOD... wie ook?

Hoi Nicole,

Mijn NOD is de 17e, dus nog geen nieuws. Ik haal me ook maar niet te veel in mijn hoofd... gewoon maar afwachten tot de 17e. Ik ben benieuwd hoe het met jou verder gaat: (wanneer) ga je testen?

Saskia

Hoi Sas!
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ik heb me voorgenomen pas te gaan testen als ik minstens 3 dagen over tijd ben. Ik ban namelijk één keer eerder 3 dagen over tijd geweest. Maar ik weet niet of ik dat vol ga houden. Mocht ik wel zwanger zijn dan heb ik al een leuke manier verzonnen om het mijn vriend te vertellen (ideetje van Bri) maar die is 's avonds veel weg i.v.m. voetbal. Ik denk vrijdag... Maar nogmaals, als ik dat volhoud.
Liefs Nicole

Hoi Nicole,

Ik heb me ook voorgenomen een paar dagen te wachten voordat ik ga testen. Heb een keer eerder getest en werd een paar uur daarna ongi, dus volgende keer toch wat meer geduld heb ik me voorgenomen.

Nou, succes met wachten en hou ons op de hoogte

Saskia

Heey meiden!

Thanks voor jullie lieve woorden! Doet me goed... jullie snappen tenminste ook hoe moeilijk het allemaal is. Telkens weer hopen en dan toch weer zo'n enorme teleurstelling.

Ik snap op het moment trouwens helemaal niks van mijn lijf hoor. De ongi heeft niet doorgezet (tot op heden dan). Het is zelfs zo dat ik weer een heeeeeel klein beetje hoop heb gekregen op een heeeeeel klein kansje dat ik toch zwanger zal zijn. Vandaag en gister helemaal  geen bloedverlies gehad.

Ik ga nog niet testen, want ik vind dat zo'n teleurstelling een negatieve test. Ik ga er maar gewoon van uit dat de ongi morgen doorzet. (al hoop ik natuurlijk van niet)

Nogmaals bedankt voor jullie steun! Ben echt blij dat ik hier mijn ei kwijt kan! Beetje rare uitdrukking eigenlijk... ik wil mijn ei helemaal niet kwijt! Ik hoop dat het bevrucht is en dat ik het 9 maandjes bij me mag dragen!

Liefs van Bloempje

en ja... het is echt waar, achter de wolken schijnt de zon!!! zie het allemaal weer wat positiever in!!!

Nou meiden/

Bij mij zijn \e net weer gearriveerd.
2 dagen eerder dan geplant. grrrrrr
baal als een stekker en vind dit alles behalve leuk.

Jullie succes die nu nog wachten.

Liefs Alma

Jeetje Alma, wat vervelend nu weer. Begrijp precies hoe je je voelt hoor. Ik kijk ook met angst en beven uit naar aanstaande zondag.
Hee geef de moed niet op he,
Enne komt ie weer:
Is WEL de oplossing
Liefs Annet

heey wat grappig dat plaatje....hihihi....krijg er meteen zin in...

hey Alma wat balen!!! Ik zou ook echt stevig balen als ik jou was hoewel we pas in de 2e ronde zitten. ik hoop echt dat de volgende ronde voor jou is.

hallo Bloempje,

hoe gaat het met jou? zijn ze nog weggebleven of dubbel zohard terug gekomen??

succes allemaal,

liefs Bri

Heey Bri

Nou ze zijn er hoor....

Had het ook verwacht hoor, dat het door zou zetten. Maar je blijft toch hopen.

Heb even zitten rekenen en als het goed is komt mijn volgende ei de 29e deze maand. Heb gelijk de agenda van mijn man er even bij gepakt... en HOERA HOERA dan is hij thuis!!!

Hij zit iedere week een dag of 4 / 5 in het buitenland, dus dat maakt het allemaal nog een beetje ingewikkelder. Maar ik heb nu al een goed gevoel over deze ronde!

Hoe gaat het met jou???

Kusss Bloempje

Terug
Bovenaan