14 september NOD... wie ook?

Hoi meiden!
Mag ik nog meedoen, zo op de valreep? Mijn NOD is de 13e, morgen dus. En vandaag ben ik jarig dus een mooier cadeautje kan ik me niet wensen.
Ik zit net als Bats en Bloem in ronde 10.
Spannend!!
Sterkte allemaal!
Liefs Nicole

Hoi Nicole,

Tuurlijk mag je meedoen! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Enne, spannend hoor morgen al NOD. Ik moet nog wachten tot zaterdag en heb me voorgenomen (als het al zo ver komt) pas de woensdag daarop te gaan testen.

Groetjes van Saskia

Hee meiden

Mijn nod is dus pas rond de 18e, maar heb ook alweer de kriebels hoor. Het lijkt ook wel of er elke maand nieuwe kwaaltjes bij komen. Maar dat kennen jullie vast wel he???
Maar goed, we blijven optimistisch he??

Veel succes allemaal!!!!!!!!!!!
Liefs Annet

Hé meiden.

Mijn nod is de 16e en ook ik wacht in spanning.
Ik denk haast van niet maar je moet moed houden toch.

Zowiezo voel ik me vreemd en raar.
Beetje ziek zwak en misselijk en dan toch ook weer niet.
Waar het vandaan komt??? Hopelijk van een zwangerschap!!!
Ik hoop het nu ook zoooooooo!!!
Ik vind dat ik nu wel weer een mooie reden heb om nu toch echt zwanger te zijn.
Mijn ouders en schoonouders gaan in het weekend van de 24e met ons mee uit eten ed.
Dan heb ik ze bij mekaar en lijkt me de verrassing het allerleukste.
Zo vaak heb ik ze alle 4 niet bij elkaar, omdat er vaak anderen bij zijn.

Nou weer genoeg over mij.
Ik duim voor jullie en dat het dus voor iedereen twee strepen mogen worden!!!

Liefs Alma

Hoi meiden

Ik wist het zondag eigenlijk al, er zat een 'bloedje' bij het afvegen. Vandaag ook weer...

Voor ons dus weer geen geluk. Ronde 11 wordt dit nu al... 11 is het gekkengetal, hoop dat het voor ons een geluksgetal gaat worden.

Zo K*T als nu heb ik me nog niet gevoeld. Dit jaar alleen al zijn er in onze vrienden/kennissen-kring zeker 5 kinderen geboren. Overal lukt het, behalve bij ons. Heb gewoon het gevoel alsof ik er niet meer bij hoor... ik kan nu eenmaal niet meepraten over luiers, flesjes, slapeloze nachten enz enz.

Denk dat ik maar effies boeken ga halen bij het reisbureau. Vakantie zou me wel goed doen...

Liefs van een teleurgestelde en verdrietige Bloempje

lieve Bloempje..

Wel moed houden hoor! Klinkt misschien een beetje raar vanaf mijn kant maar heb vertrouwen.. voor jou komt het ook vast goed!
Goed dat je er ff tussenuit gaat.. lekker ff iets anders aan je hoofd!

Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je wat leuks vindt in de boeken...

Liefs en knuf.. Bats

Lieve Bloempje

Je hebt misschien wel gelezen dat ik gisteren ook een mega-dip had. Vandaag gaat het gelukkig al beter, dus ook voor jou zal het zonnetje weer gaan schijnen.
Laten we afspreken dat we (met een kleine pauze, hoop dat ik al sneller mag, hihi) volgende keer samen hier weggaan ok???

Liefs Annet
O ja, ik blijf het zeggen: Ben&Jerry's is WEL de oplossing!!!

Hallo lieve meiden!
Jeetje Bloem, verschrikkelijk balen zeg. Ik leef helemaal met je mee. Maar je mag niet de moed opgeven hoor. Het gaat vast helemaal goed komen.
En Annet, ik las je berichtje van je baaldag. Ik kan helemaal met je meepraten. Ik ben ook in het familiebedrijf beland als tijdelijk hulpje. Ruim 3 jaar later zit ik er nog steeds, hahaha! Ik ben ook absoluut niet van plan om te blijven maar ik moet inderdaad wel toegeven dat het wel makkelijk is. Het gaat allemaal wat soepeler en helemaal omdat we nu voor een 2e kindje gaan. Maar ik heb wel een plan voor mezelf wat ik wil gaan doen. Er zijn verschillende dingen wat ik graag zou willen. Ik heb mezelf tot sept 2006 gegeven, ik hoop van ganze harte in de tussentijd een kindje te krijgen, en dan wil ik de knoop door gaan hakken!
Anyway, waar we hiervoor zijn... Gisteren was mijn NOD! En de duveltjes zijn er nog steeds niet. Ik heb wel even mijn temp.lijst erop nagekeken en ik zag dat ik vandaag exact 14 dagen geleden mijn eisprong had. En ik kan altijd wel vna 14 dagen uitgaan (na mijn ei). Dus dan zouden ze vandaag toch moeten komen. Het gekke is dat mijn temp nog steeds heel hoog is. Normaal gesproken zakt hij een dag voor mijn ongi zo'n beetje 0,2 graden en de dag van mijn ongi zakt hij nog heel iets en de dag daarna is hij weer heel laag. Ik vind het nu toch wel een beetje spannend. Ik heb vanmorgen eens heel goed in de spiegel gekeken naar mijn borsten. Ze zijn niet heel gevoelig, misschien een klein beetje maar ze zien er wel iets voller uit. Maar dit zegt ook niet alles, qua gewicht jojo ik altijd tussen 56 en 59 kilo. En als ik 56 kilo ben dan hangen ze een beetje maar ben ik 59 dan zijn ze dus wat voller. En ik geloof dat ik nou wel rond de 59 ben.
Ik wacht het nog even af.
Hoe gaat het met de rest van de meiden hier?
Liefs Nicole

Terug
Bovenaan