Hallo lieve meiden!
Jeetje Bloem, verschrikkelijk balen zeg. Ik leef helemaal met je mee. Maar je mag niet de moed opgeven hoor. Het gaat vast helemaal goed komen.
En Annet, ik las je berichtje van je baaldag. Ik kan helemaal met je meepraten. Ik ben ook in het familiebedrijf beland als tijdelijk hulpje. Ruim 3 jaar later zit ik er nog steeds, hahaha! Ik ben ook absoluut niet van plan om te blijven maar ik moet inderdaad wel toegeven dat het wel makkelijk is. Het gaat allemaal wat soepeler en helemaal omdat we nu voor een 2e kindje gaan. Maar ik heb wel een plan voor mezelf wat ik wil gaan doen. Er zijn verschillende dingen wat ik graag zou willen. Ik heb mezelf tot sept 2006 gegeven, ik hoop van ganze harte in de tussentijd een kindje te krijgen, en dan wil ik de knoop door gaan hakken!
Anyway, waar we hiervoor zijn... Gisteren was mijn NOD! En de duveltjes zijn er nog steeds niet. Ik heb wel even mijn temp.lijst erop nagekeken en ik zag dat ik vandaag exact 14 dagen geleden mijn eisprong had. En ik kan altijd wel vna 14 dagen uitgaan (na mijn ei). Dus dan zouden ze vandaag toch moeten komen. Het gekke is dat mijn temp nog steeds heel hoog is. Normaal gesproken zakt hij een dag voor mijn ongi zo'n beetje 0,2 graden en de dag van mijn ongi zakt hij nog heel iets en de dag daarna is hij weer heel laag. Ik vind het nu toch wel een beetje spannend. Ik heb vanmorgen eens heel goed in de spiegel gekeken naar mijn borsten. Ze zijn niet heel gevoelig, misschien een klein beetje maar ze zien er wel iets voller uit. Maar dit zegt ook niet alles, qua gewicht jojo ik altijd tussen 56 en 59 kilo. En als ik 56 kilo ben dan hangen ze een beetje maar ben ik 59 dan zijn ze dus wat voller. En ik geloof dat ik nou wel rond de 59 ben.
Ik wacht het nog even af.
Hoe gaat het met de rest van de meiden hier?
Liefs Nicole