14 september NOD... wie ook?

Hoi meiden,

Mijn NOD is 17 september. Geen idee wat het gaat worden, ik vertrouw de signalen van mijn lichaam niet meer. Wel goed geklust deze maand. Dus laat het grote wachten maar beginnen!! Lekker dat we dat samen kunnen doen...

Groetjes van Saskia

Hallooooooooooo,

Mijn NOD is ook de 17e....................... vind het wachten nu al zo erg terwijl ik deze maand niet eens "gericht" geklust heb ! ventje was een beetje ziek, dus op de dag van van ei heb we s'nachts nog wel "met moeite "geklust maar ik wilde het toch vooral leuk houden dus zijn we er maar mee gestopt. Dussssssssssssss, ik zi in ronde 5 en ben er zeker van naar ronde 6 te gaan, maar toch he.,.................. ik hoop toch weel weer !

Groetjes,

Blanca

Spannend he meiden?

Het is nu 10 september, dus nog een paar daagjes afwachten!

Doei doei

Bloempje

15-09 NOD

Hoi allemaal,

Vinden jullie het ook weer zo spannend? Ik wel hoor. Ik heb de laatste twee dagen erg veel last van hoofdpijn en een beetje vervelend gevoel in mijn buik. Niet misselijk maar gewoon niet lekker. Maar nou heb ik me laten vertellen dat er buikgriep heerst, dus toch maar effe afwachten.

Laten jullie af en toe effe weten hoe het met jullie staat in de laatste paar spannende dagen voor de NOD! Leef erg met iedereen mee! Zal nog eens extra voor jullie duimen!

Succes dames.
Juffy

Ik zit er mooi tussenin, ik heb de 16e mijn nod, nog een klein weekje dus.....spannend hoor.
Wij hebben netjes van een week voor tot een week na de vermoedlijke eisprong om de dag geklust dus ik hoop zo dat het raak is.....

Groetjes Toto
23 jaar, 3de ronde, 1e kindje, nod 16-9

Hoi Dames,

Mijn NOD is ook de 15e. Ik kan bijna niet wachten. De afgelopen twee dagen heb ik bijzonder gevoelige borsten gehad maar vandaag lijkt het wel helemaal over. Gelukkig heb ik nog geen buikpijn want dat leidt meestal tot ongi.

Veel succes allemaal met de spanning, ik hoop dat het voor iedereen raak is en wat is het toch fijn om elkaars verhalen te kunnen lezen............

Annette, 27 jaar, 2e ronde

Hoi hoi,

De mijne is de 13e. Dat hou ik ff aan omdat ik de vorige keer een cyclus had van 23 dagen. Zal je zien dat het deze keer weer 26 dagen is ofzo, grrrr.

Ik heb nog niet echt veel gekke symptomen. M'n tepels zijn wat gevoelig en ik heb af en toe zo'n "werk-in-uitvoering" gevoel in m'n buik. Snappie?
Ik reken in iedergeval nergens op.

Succes allemaal!!

Hee meiden,

Volgens mij begint de tijk voor sommigen van ons wel erg dicht bij de NOD te komen.... Hoe staat het met de stress?? Ik heb nog tot zaterdag  te gaan, dus moet nog erg geduldig zijn en heb ook geen idee of het nu eens raak zou zijn.

Ik ben benieuwd of we straks iemand kunnen feliciteren...

Groetjes van Saskia

Terug
Bovenaan