?????????????????????????????????????????????

hoi meiden

ik heb een vraagje en hoop dat jullie mij kunnen helpen

eerst maar mijn voorgeschiedenis. in dec 2006 ben ik voor de eerste keer  zwanger geraakt maar helaas op 25 jan 2007 een mk gehad met 9wk. daarna nog 6 weken lang bloedverlies gehad en eindenlijk op 27 febr een spoedcurretage gehad omdat ik ineens extreem veel bloed verloor, sorry niet zo smakelijk. daarna op 8mrt bloedverlies gestopt en op 8apr weer voor het eerst ongi geworden(40dgn). daarna op 11mei(33dgn) en toen pas op 2 juli (52dgn).   had wel op dag 35 en 41 getest maar dat was helaas negatief. die dag erna gingen we op vakantie dus dat kwam niet zo goed uit maar ja dat overkomt mij natuurlijk weer haha. daarna heb ik weer bloedverlies (ongi??) gehad op 16 juli (14dgn?)  maar dit duurde maar van maandagavond laat tot donderdag vrijwel niets meer en het was ook heel weinig.(normaal duurt mijn ongi wel 6 a 7 dagen met veel bleodverlies)  mijn lichaam is nog duidelijk van slag na alles wat er gebeurd is   maar dacht dat het weer  de  RD waren omdat ik nu alles verwachtte van mijn lichaam
Maar nu heb ik sinds vandaag pijnlijke borsten (had ik ook met de eerste zwangerschap) en als ik ze aanraakt voelen ze ook wel pijnlijk ook al duw ik er zachtjes op. als ik reken vanaf 2juli zou ik nu 2dagen overtijd zijn maar wat was dan die bloeding vanaf 16 juli??
en als ik reken vanaf 16 juli zou ik nu rond mijn eisprong zitten denk ik??
Wie ken dit ook en wie weet wat die bloeding tussendoor geweest kan zijn??
Ik weet namelijk niet meer wat ik denken moet, en duurt haast niet te hopen op het feit dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn
lieve meiden help me  

Liefs Danielle

Hoi Danielle.

Je hebt best een heftige tijd achter de rug lees ik wel.
Je lichaam is nog steeds volop bezig in het "gewone" ritme te komen.
Wie weet wat jullie deze ronde brengt.
Bloedverlies tussen door ken ik zelf niet maar lees het wel vaker op het forum.
Nog even wachten en dan weet je meer!!
Onzeker he steeds die periode naar een volgende menstruatie.
Ik wacht met je mee en laat je weten hoe het verder verloopt?

Gr. Ccor.

Hoi Danielle,

Het kan zijn dat die tussentijdse bloeding (was niet zoveel toch?) een innestelingsbloeding is geweest.....dus zou kunnen zijn dat je weer zwanger bent....maar ik wil je geen valse  hoop geven hoor. Ikzelf heb nl. vorig jaar juli ook een innestelingsbloeding gehad, dus ik dacht zelf ook dat ik ongesteld was geweest. Totdat ik  3 weken later ik me toch wel erg moe en misselijk voelde! Een testje er tegenaan gegooid en ja hoor....ik  was al bijna 6 weken zwanger. (Helaas is ons kindje bij 23 weken geboren, en we zijn nu aan het proberen  voor  een 2e kindje).

Wie weet....maar het kan ook zijn dat je lichaam zich nog steeds aan het regelen is! Ik zou zeggen: Testen maar, baad het niet, dan schaad het niet.

Heel veel succes, en ik zal voor je duimen!

Laat je weten wat er uit is gekomen?

Groetjes, Kitty

lieve, lieve ccor en kitty

ten eerste dank je wel voor jullie lieve reacties

Kitty : ik heb jouw advies (testen maar, baadt het niet het schaadt ook niet) gevolgd
pas na 5 min durfde ik te kijken en : POSITIEF!!!!! ik ben in huilen uitgebarsten van geluk. ik kan nu ik het typ ook nog niet geloven maar het is echt zo: Ik ben weer zwanger!!!!
Ben natuurlijk heel blij maar ik weet dat tot de 10 weken het spannend zal zijn (vorige keer ging het mis met 9 weken en 3 dagen)
Ik hou jullie op de hoogte

en nog heel erg bedankt!!!!!

hier komen voor jullie en alle andere de glitters

Vangen he en ik hoop dat het bij jullie ook snel lukt

Liefs Danielle

Ooooo.....goed zo! GEFELICITEERD! Wat ben ik blij voor je.....hopelijk zal het een gezonde zwangerschap worden met een wolk van een baby als resultaat!

En ik heb de glitters ontvangen, dus wie weet helpen ze deze maand......

Liefs, Kitty

lieve kitty

Dank je wel en ik hoop dat de glitters voor jou deze maand werken. Ik zal voor je duimen en bidden. Wanner zou je het dan de RD weer hebben of beter nog geen RD meer
Ik ben nu 4 weken en 4 dagen en ben uitgerekend op 7 april 2008
Hou je me op de hoogte?
Liefs Danielle

Hoi Danielle,

Ik ben onlangs weer ongesteld geworden, dus rond 11 juli heb ik mn eisprong, en de 26e/of 27e  zou ik weer ongesteld moeten worden (uiteraard liever niet!). Ik zal je zeker laten weten of het zover is of niet...Ik las net mn berichtje terug, maar je begreep vast wel toch dat ons eerste kindje is overleden? Ik had alleen neergezet: geboren. Maar hij is dus op dezelfde dag ook overleden. Wat wel toevallig is: Ik was dit jaar op 7 april uitgerekend van hem. En nu jij volgend jaar! Vandaar dat wij afgelopen maand hebben overgeslagen, ik kon het niet over mn hart verkrijgen om op de zelfde dag weer uitgerekend te zijn. Maar het is een hele mooie datum hoor, begrijp me niet verkeerd! Ik vond het alleen wel heel toevallig om het zo te lezen.
Ik las in je andere berichtje dat je er nu een beter gevoel over hebt? Dat is fijn om te lezen zeg....Ik hoop echt dat je door de eerst 12 weken heen komt, en dat je daarna "onbezorgd" zwanger mag wezen.

We houden elkaar wel op de hoogte, hier denk ik maar toch?

Liefs, Kitty

lieve kitty

Ik heb nu wel een beter gevoel ja, maar soms komen de twijfels ook weer opzetten hoor, Maar dat zal pas over zijn als ik die veilige 12 weken gehad heb.
Heel apart dat ik uitgerekend ben op 7 april terwijl dit ook de datum van jullie kindje was alleeen dan dit jaar. Ik heb ongeveer ook zoiets Ik was op 27 augustus dit jaar uitgerekend als alles goed was gegaan. en nu ben ik op die 27 precies 8 weken en gaan we de spannenste week in omdat het toen de vorige keer mis is gegaan.   dus het wordt sowieso een rare week. zal je op de hoogte houden
Hoe gaat het nu met jou enje man? Hebben jullie het een plekje kunnen geven? Was het een jongentje of een meisje. Ik weet niet of je erover wil praten, is natuurlijk nog niet zo lang geleden. als je er niet over wil praten begrijp ik dat best hoor.

Ik hoop dat het voor jou deze maand zal lukken, wanneer zou je dan deze maand j eisprong hebben. ik denk aan je

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan