?????????????????????????????????????????????

Lieve Danielle,

Sorry, voor de wat late reactie. Heb het de afgelopen dagen een beetje druk gehad. En sinds vandaag weer aan het werk! (Type dus nu ook op mn werk)

Hoop dat alles goed met je gaat, want ik las in een ander topic dat je nogal in de rats zit, en je bovenstaande mailtje ook een beetje. Meid, ik zou als ik jou was de verloskundige bellen, en vragen of je langs mag komen. Dat bloedverlies zou kunnen hoor....Ik heb dit zelf ook 1 keer gehad toen ik zwanger was, rond de 8e week. Toen zat ik ook erg verstopt, en probeerde te drukken (sorry), en toen kwam er ook wat bloed mee (van voren dan ). Maar je andere topic zou ik eigenlijk niet weten, dus hiervoor kun je beter naar de verloskundige gaan. Ik begrijp dat je je er zenuwachtig om maakt!
Nou....ik zal   voor je duimen hoor! Ik hoop dat alles goed is met je kleine UK.

Ikzelf ben nog niet ongesteld, maar het zit wel flink te rommelen in mn buik. Gisterenavond had ik wel een klein sliertje oud bloed, maar daar blijft het tot nu toe bij. Nou, ik wacht rustig af......Ik heb wel flinke buikpijn.....Mn man is al flink teleurgesteld. En ik eigenlijk ook wel.....nou ja...ik kan er wel vanuit gaan dat we volgende maand weer aan de slag kunnen.....

Hou me op de hoogte! (Dan doe ik dat ook!)

Heel veel liefs, Kitty

Lieve Kitty

dank je wel voor je lieve reactie

Ik hoop echt dat het deze maand bij jullie gelukt is. Als het maar bij het oude bloedverlies blijft.en  maar een klein beetje.  Ik hoop dat de vandaag of morgen in ieder geval duidelijkheid heb. Zal voor je duimen

Met mij gaat het nu beter. Het bloedeverlies is op donderdag gestopt, nog wel hele lichte afscheiding maar dat kan ook met de hormonen te maken hebben. En ik heb maandag de vk gebeld om te vragen of het mijn slijmprop was. Dit was niet het geval. Gelukkig maar. Ze vertelde dat de slijmprop veel hoger ligt en deze kan je absoluut niet voelen. Wat ik voelde was mijn baarmoedermond. en dat voelt dus aan als een zacht, vlesig bolletje ( weet ik dus ook weer haha)
En dit kon geen kwaad. Ik moest alleen geen inlegkruisjes gebruiken en regelmatig mijn onderbroek verschonen omdat ik wel last heb van afscheiding. Maar de vk maakte zich absoluut geen zorgen dus dan moet ik dat ook maar niet doen. Toen ik uitlegde dat ik heel onzeker was omdat het met de 1e is misgegaan reageerde ze heel lief. Ze vertelde dat ik altijd kon bellen als ik ergens mee zat. En dat ze dat liever hadden dan dat ik zou piekeren.  
Vandaag zitten we op 8 weken dus nog 3 weken en dan kunnen we de kleine zien( op 17 sept de echo)  en horen we hoe oud Uk nu echt is
Ik hoe je op de hoogte
Liefs Danielle

Lieve Danielle,

O! Gelukkig maar!!!!!! Dat klinkt wel weer positief...ik was al een beetje huiverig. Daardoor was ik helemaal vergeten  je te condoleren met het verlies van je oma (oma van je vriend toch?). Dat zal vast ook een rol meegespeeld hebben, dan ben je toch wat emotioneler, en die hormonen die zijn al zo lekker bezig!

Nou, ik ben blij voor je, dat het nog steeds goed gaat, met jou en kleine UK.

Ik ben inmiddels gisteren ongesteld geworden. Wel 2/3 dagen overtijd. Maar goed, ik weet waar ik aan toe ben, en ik kan weer een beetje gaan rekenen wanneer mn vruchtbare dagen zijn. nu wordt het wel wat lastiger, want de laatste 3 maanden is het niet echt regelmatig geweest! Gisteren kreeg ik ook nog eens een flinke migraine aanval (aura, slecht zicht, uitval van ledematen, overgeven, en knallende koppijn). Medicijnen heb ik hier wel voor (injecties), maar die hielpen dus gisteren niet echt. Ik heb hier helaas vaker last van, en er is niets tegen te doen. Dus vandaag met een flinke kater op mn werk. Maar ik zit er wel weer, dus ben ook wel weer een beetje trots op mezelf dat ik na zo'n dag toch weer aanwezig ben.

Nou meid, ga je helpen duimen dat het as maand bij ons wel lukt?

Liefs, Kitty

Live kitty

Wat jammer dat het deze maand niet gelukt is. Ik zal zekers voor je duimen dat het volgende maand wel lukt. En dat gaat helemaal goed komen!!!!
en dat ook nog die migraine erbij, dan voel je je helemaal beroerd. Ik vind het echt knap dat je die dag daarna weer op je werk zat. Wat voor werk doe je eigenlijk? Ik werk in de kinderopvang en mijn man werkt als automonteur. Dus de hele dag zit ik in de kinderen, soms wel leuk maar soms ook moeilijk en vermoeiend haha

Ik ben ook blij dat het nu weer goed gaat met Uk en heb er ook wel weer vertrouwen in. Gisteren goed misselijk geweest en de hele dag door gegeten dus dt zit wel goed haha
Geeft niet dat je vergeten bent te condoleren, vind het een heel lief mailtje die je stuurde en dat je je zorgen maakte om mij en Uk. Dank je wel daarvoor

Ik hoop dat het met jou weer wat beter gaat, nu  je weet dat het helaas deze maand niet gelukt is en we gaan  vol goede moed naar de volgende ronde en ik geloof zeer zekers dat het zal lukken.  
Liefs Danielle
Hou je op de hoogte

Lieve Danielle,

Met mij gaat het weer stukken beter, ik had even een dipje, maar dat is ook niet zo verwonderlijk als je ongesteld bent. De hormonen zijn dan in volle gang. Ik kijk al weer uit naar aankomende maand, en heb er weer een beetje vertrouwen in. Wie weet wat de aankomende maand brengt?

Heb helaas wel slecht nieuws van mn ouders gehoord vorige week....mn broertje van 24 jaar, schijnt al zo'n 4 a 5 jaar een drugsverslaafde te zijn. In de periode dat wij Danny verloren, had hij een overdosis genomen en zaten mijn ouders met hem in het ziekenhuis. Dat was kantje boord geweest. Hij had beloofd daarna ermee te stoppen. Maar mijn ouders geloven het niet zo. Hij doet zo raar.....en ik had ook al jaren het idee dat er een steekje bij hem los zat. Nou blijkt dus wel waarom....
Mn ouders wilden me het niet rond het overlijden van Danny vertellen, omdat we al zoveel verdriet hadden. Nu voelden ze zich toch verplicht om het me te vertellen. Ik ben echt geschrokken. Dat ik zowieso zo blind ben geweest, en niets daarvan heb gemerkt. Ik vond hem wel vreemd doen, maar nooit daaraan gedacht. Maar mn ouders precies eender zo hoor, die zeggen ook dat ze het niet wilden zien. Totdat hij die overdosis had gebruikt. Hoe nu verder weten we nog niet......Misschien dat we hem moeten aanraden om naar een afkickkliniek te gaan? We zijn er nog niet helemaal uit.

Je vroeg wat voor werk ik doe. Ik werk fulltime als administratief/financieel medewerkster. Bij een bedrijf dat als tussenpersoon fungeert voor Vodafone,T-Mobile etc.  en de dealer (dus de winkels), wij betalen bonussen door aan de winkels. Op zich best een leuke baan.....Ik hoop ooit daar part-time te werken.

Nou, ik ga even van het mooie weer genieten. Spreek je later!!

Liefs, Kitty

hoi lieve kitty

jeetje wat een nieuws zeg kan me best voorstellen dat je daar geschrokken van ben. Het is ook niet niks. maar je moet jezelf niets kwalijk nemen, zulke mensen ( hoe moeilijk dat ook voor te stellen is omdat het je eigen broertje is) weten ze het heel goed verborgen te houden.

Ik heb op mijn 13e rond gelopen met de gedachte om zelfmoord te plegen en niemand zelfs mijn ouders en zus wisten er niets van Mijn moeder heb ik het pas verteld toen ik 20 was en  mijn vader en zus weten nog steeds niets. Wil ze ook niet onnodig ongerust maken.  Maar het is ook heel moeilijk om het wel te vertellen omdat je zo graag zelf wil oplossen.
Het beste voor je broertje is te laten weten dat je er wel voor hem bent als dat nodig is en dat hij altijd bij jullie terecht kan. Maar om hem naar een afkick-kliniek te willen sturen zou hij het zelf moeten willen, de 1e stap moet toch echt van hem komen om succes te hebben. Anders zal hij het voor jullie doen en dan zal het later (helaas) toch weer mis gaan. Ik hoop dat het je broertje wel lukt en dat de toekomst er voor jullie beter gaat uitzien.

En wie weet wat volgende maand brengt, Ik hoop dat het deze maand gaat lukken, wanneer zou je NOD zijn?
Met mij een UK gaat het goed. Dinsdag wel weer even geschrokken, want ik had weer bloedverlies en nu was het helder rood bloed. Gelukkig kon ik de dag erna terecht bij de verloskundige en   daar zagen we Uk. Als het lukt zal ik de echo proberen om erop te zetten. Het was wel heel apart om het zo te zien. op een gegeven moment begon Uk te bewegen dat was echt een heel leuk gezicht
Op het moment van de echo was ik 9 wk en 2 dg en was Uk 2,5 cm en alles wsagoed, in hoeverre ze dat kan zeggen van 9 wk zwangerschap maar ze vertelde gelijk dat ze het hartje zag kloppen toen ze het apperaat erop zette dus dat was wel heel leuk om te horen.

Liefs Danielle

Hoi lieve Kitty

Hoe is het nu met je? en met je broertje? Hoop dat jullie al een stukje verder zijn. Het is niet niks wat er nu allemaal gebeurd!!   Geef het een plekje en praat erover.

Wanneer is je nod? dan zal ik rond die tijd weer voor je duimen!! Hoop echt dat het deze maand lukt voor jullie

Met mij en Uk gaat het nog steeds goed. Morgen ben ik 12 weken dus dat schiet lekker op. De eerste 3 maanden heb ik dan gehad. wel een raar idee dat ik over 6 maanden een kindje kan hebben. Gelukkig heb ik daar ook nog 6 maanden de tijd voor, zal die ook best wel nodig hebben haha

Ik hoop snel wat van je te horen,

Liefs Danielle

Lieve Danielle!

Sorry, ik heb het een beetje druk gehad, dus weinig tijd gehad om terug te antwoorden. Maar bedankt voor je lieve mailtje! Inmiddels heb ik me er over heen kunnen zetten, en ben nu zover dat ik denk: Het is zijn leven, en als hij het zo wil verknallen.....dan moet hij dat zelf weten. Ik sprak hem laatst via msn (niet zo persoonlijk, ik weet het), maar toen begon hij er zelf over, dat hij via mn ouders hoorde dat ik er zo'n verdriet van had. Dus ik zei inderdaad dat dat zo was, en ik het gevoel heb, dat ik mn broertje kwijt ben. Nou ja, heel veel over en weer, hij stortte zn hart uit enzo. Maar puntje bij paaltje: Hij wil wel hulp, maar niet van ons. En mn ouders is hij ook helemaal zat. Ik weet niet wat ik er mee aan moet. Maar ik moet ook niet hier te lang mee rond lopen, want dan zal je zien, dan word ik ook niet zwanger! Dus ik heb besloten om het los te laten, en het lukt aardig.

Mn NOD is 25 september, dus vandaag!!! Maar ik ben bang dat ik gewoon ongesteld word, zo'n gevoel heb ik. Maar blijven hopen he!

Ik heb ook in de tussentijd 3 migraine aanvallen gehad.......en ben ook nog eens afgelopen weekend met mn werk naar Lissabon geweest. Was erg leuk, maar ook erg vermoeiend, 2 nachten van 5 uur slaap.

Wat fijn dat alles goed gaat met jou en UK. Bijna de 3 maanden voorbij!!! Echt heel fijn, nou dat gaat vast goed komen. Ik weet het zeker. En inderdaad......over 6 maanden ligt hij of zij in je armen!

Nou, ik spreek je later, en nogmaals sorry dat ik even een tijdje niets heb laten horen.

Liefs, Kitty

Terug
Bovenaan