?????????????????????????????????????????????

Hai Danielle,

Hoe gaat het nu met je? Nog steeds alles goed?

Ik heb bijna vakantie, over 2 dagen....en dan 2,5 week vrij. We gaan niet weg, maar lekker rommelen in huis...En heel fijn dat dan ook mn eisprong is. Rond de 11e als ik het goed heb.

En ik vind het niet erg hoor om er over te praten....het is nu 8 maanden geleden. Hij is op 7 december geboren. Het was een jongetje, en we hebben hem Danny genoemd. Echt een heel mooi ventje, en hij leek heel erg op mn man. Ik zag al heel veel gelijkenissen... Danny had een ernstige hartafwijking en een te kleine longslagader, waardoor het er niet positief uit zou zien, zouden we de zwangerschap doorzetten. We hebben dus gekozen voor een zwangerschapsafbreking. Was heel heftig....maar we kunnen er gelukkig goed over praten en sinds 2 maandjes gaat het eigenlijk best weer goed met ons. Dus ja, ik denk wel dat het een plekje heeft gekregen.

Nou, hoop dat alles goed gaat met je!

Liefs, Kitty

hoi kitty

Ten eerste wat een mooie naam: Danny
Vind het moeilijk om de juiste woorden te vinden om jullie te steunen maar ik   wil je toch laten weten dat ik dat doe en ik aan je denk.  
 Wel fijn dat je het een plekje heb kunnen geven. Merk dat het bij mij ook lang heeft geduurd. Maar de datums zal ik nooit vergeten. niet van de mk  en niet van de datum dat Knorrie geboren zou worden. ( ik noemde hem/haar knorrie omdat mijn darmen zou borrelden). Ik geloof ook dat mijn kleine Knorrie nu een engeltje is. heeft er ook mee te maken dat ikgeloof in God hoor.  En dat zij ( voelde heel sterk aan dat het een meisje zou worden) straks zal waken over deze baby. Vind ik eigenlijk ook wel een hele mooie gedachte.
Wel fijn dat je   straks vakantie heb. geniet ervan en rond je ei kan je goed rommelen in huis. haha. Maar zonder geintjes, ik hoop dat het deze maand lukt en dat je rond 25e?? hopelijk wat weet. Zal aan je denken

Liefs Danielle

Lieve Danielle,

Wat een lief mailtje....ik hoop ook dat het deze maand zover is. We zijn nu flink aan het klussen , dus wie weet. En wat een grappige naam: Knorrie. Zo heeft iedereen wel een koosnaampje geloof ik. Wij hadden in eerste instantie toen we nog niet wisten wat het zou worden de naam: Kleine bollie. Omdat ik een klein bol buikje had. En inderdaad rond de 25e/26e zal ik mn NOD (of niet) krijgen. Ik hou je op de hoogte!

Hoe gaat het inmiddels met jou?

Ik ga morgen met mn mannetje naar Brussel voor 3 daagjes. Even lekker wat anders....
De afgelopen dagen zijn we in de tuin bezig geweest, en het wordt erg mooi....

Spreek je later...

Liefs, Kitty

hoi lieve Kitty

Als het nu goed is ben je heerlijk aan het genieten met je mannetje in Brussel. Ik hoop dat je hele leuke en gezellige dagen heb en lekker uitgerust terug komt.
Ik zal voor je duimen dat er rond de 25 geen rd verschijnen!!
Misschien als je cyclus iets later is wordt jullie kindje wel in Brussel gemaakt. Of hebben jullie nu al een kindje gemaakt. Ik hoop het zo voor jullie!!!
En jullie hadden dus ook al zo'n leuke naam voor Danny: Kleine Bollie. Echt lief
Knorrie was ook echt een terechte naam hoor:  wat gingen mijn darmen te keer toen zij in mijn buik zat haha. Deze hebben we Uk genoemd omdat hij/zij ( nu nog geen voorgevoel wat het wordt) nu nog heel klein is en we het al heel vroeg wisten dat ik zwanger was. Net 2 dagen over tijd. Maar nu hopen dat Uk mag groeien en dat het een grote UK wordt

Met mij gaat het wel goed. nog steeds pijnlijke borsten en nu ook moe maar helaas ook verkouden geworden. Neus zit dicht en ben constant aan het niezen. daar wordt ik echt gek van. Maar ja ook dat zal wel over gaan.
Sinds donderdag doe ik mee aan MvM en was weer blij dat toen de test gedaan werdt dat het streepje weer verscheen. Toch weer een bevestiging dat Uk er echt zit.
Zit nu op 6 weken dus op de helft van de 12 weken, de beruchte 3 maanden grens. Maar als ik maar voorbij ie 9 weken kom dan ben ik al heel blij. Maar ik heb op 17 sept een afspraak bij de vk voor de eerste echo en de intake!! Dus we kijken uit naar die datum

liefs Danielle

Lieve Danielle,

Ik ben weer terug....heerlijk genoten van onze paar daagjes weg, en uiteraard ook genoten van elkaar .
Wie weet inderdaad is ons volgende kindje in de maak. Ik moet ook zeggen dat ik al een paar dagen met buikpijn (menstruatiekrampen)  rond loop. Maar volgens mij is dit toch nog iets te vroeg om al iets te kunnen voelen (toch?) lijkt mij. Nou ja, ik zal me wel voor de gek houden...
En wat spannend! In september je eerste intake! Ik ga voor je duimen dat dan alles goed is hoor!
Wat je trouwens in een vorig mailtje schreef...dat vind ik ook een mooie gedachte, dat je kindje dan waakt over je volgende kindje. Ikzelf heb altijd gezegd na het overlijden van Danny: Die komt weer terug bij ons. Ik heb ook sterk het gevoel dat hij nog altijd om ons heen is....en dat hij weer terug komt, als een ander kindje, en een andere naam. Klinkt misschien gek, maar dat gevoel heb ik. Ik ook geloof in God. Ikzelf heb ook nooit het vertrouwen in God verloren toen wij onze Danny kwijt raakten. Mn man wel helaas........of hij ooit dat vertrouwen weer terug krijgt weet ik niet. Hopelijk bij een gezond kindje?

Veel liefs, Kitty

hoi kitty

wat fijn dat jij (en je man natuurlijk) een fijne vakantie hebben gehad. Lekker uitgerust en genoten van elkaar. Ik had een week voordat ik ongi moest worden ook al wel wat buikkramp hoor dus wie weet....... maar ik moet wel zeggen dat  de beginnende zwangerschapstekenen en de RD verschijnselen erg op elkaar lijken.   helaas. Maar we houden goede moed en hopelijk rond de 25 geen rd!!
Ik heb vandaag wel wat krampen onder in mijn buik , in het midden van mijn buik maar denk ook dat het mijn darmen zijn. ga ik maar van uit!!. Vanavond maar in bad, lekker ontspannen.
Ik zie het echt dat knorrie over deze baby waakt   en  een engeltje is bij God. Wat jammer dat je man zijn geloof heeft verloren door het gebeuren met Danny. Kunnen jullie hierover wel praten?  Het is natuurlijk ook moeilijk te begrijpen waarom God Danny en Knorrie al zo vroeg naar zijn huis heeft gehaald maar zoals ik het zie/geloof heeft God engeltjes nodig en daar zijn speciale kindjes voor nodig. Dat doet ons heel veel verdriet omdat wij deze kindjes graag bij ons hadden willen hebben maar Onze engeltjes (Danny en Knorrie) hebben een doel. en dat zal God nog wel  duidelijk maken.
Ik weet niet of je man hier iets mee kan maar mij geeft het wel de rust om dit te accepteren.
Hoor snel van je

Liefs Danielle  

Hi Danielle,

Laten we het inderdaad maar op je darmen houden! Er zal vast niets ergs aan de hand zijn, toen ik zwanger was, voelde ik ook altijd wel wat. Vanalles in mn buik, maar heb daar ook nooit echt bij stil gestaan.

Wanneer kreeg jij trouwens last van pijnlijke borsten? Was dat al voor je nod, of daar pas na? Ik heb nu al vlagen van misselijkheid, en ik ben moe.....ik zit me af te vragen of dit al kan, want het duurt nog wel even, voordat ik ongesteld moet worden. Het kan ook zijn (ik heb nog vakantie), dat alle stress van de afgelopen tijd er nu uit komt. Je weet maar nooit....Mn mannetje is er (bijna) van overtuigd dat er een kleintje is gemaakt, hij heeft nl. zoooooo zn best gedaan, hihi . Nou ja, we zullen zien, en anders maar weer op naar volgende maand.

En ik kan daar niet echt over praten met hem over het vertrouwen in God. Mn man is op vroege leeftijd ook zn moeder verloren (na 4 jaar ziektebed), dus had al aardig een verleden. Na Danny's overlijden heeft hij echt geroepen dat er geen God is. Terwijl ik daar juist aan vast klamp. Dat houdt mij op de been. Ik denk dat hij wel weer wat bijgedraaid is hoor, maar toegeven zal hij het niet. Hij is nogal een beetje koppig. Maar af en toe maak ik opmerkingen over dat Danny bij ons is, en dat er goed voor hem gezorgd wordt boven, en dan glimlacht hij wel. Dus ik denk dat het wel goed komt.
Maar je hebt er een mooie gedachte over. Ik heb ook het idee dat het met een reden is gebeurd. Ik ben er wel al achter, dat ik er sterker door ben geworden, en wat makkelijker over dingen denk, vroeger kon ik me druk maken om de kleinste dingen, en nu? Doet het me niets....Collega's zitten ook altijd te piepen op het werk, en dan zeg ik maar niets, dan denk ik: Pffff....dit is nog niets joh. Doe gewoon je werk....Geniet van andere dingen, werk is maar werk. Overal is het wel wat...

Maar goed, vandaag ga ik lekker even schoonmaken in huis, want mn man is nog weer in de tuin aan het werk (lekker in die regen). Morgen gaan we in Rotterdam winkelen. Ik ben mn garderobe een beetje zat .

Spreek je later!

Liefs, Kitty

lieve kitty

Wat grappig dat je aan me vraag of ik pijnlijke bosten had voordat ik een test deed
Het antwoord is volmomdig JA!!! Juist doordat mijn borsten pijnlijk waren heb ik een test gedaan. toen deden mijn borsten al 3 dagen zeer. Vanaf de dag dat de rd er hadden moeten zijn deden ze zeer. haha. Hopen dat het bij jou ook zo is. maar op zich zou het best kunnen want vrijdag zou jouw nod zijn toch? dus dan heb je het een paar dagen ervoor. de moeheid kwam bij mij met ongeveer 6 weken zwanger zijn. Maar mijn moeder was eerder misselijk dan dat ze wist dat ze zwanger was van mij, was toen al dwars haha. Dus zo is iedereen weer anders. En ik heb wel vaker gehoord dat je klachten sneller komen als je al een keer eerder zwanger ben geweest dus hopen .........

Hier hebben we een paar drukke/hectische en kl#te dagen gehad: op maandag 20 augustus in de oma van mijn man overleden. in de leeftijd van 88 jaar. Natuurlijk een hele mooie leeftijd maar ik mis haar wel. Voor mij  is ze in die 6 jaar tijd dat ik haar heb leren kennen een lievere en betere oma voor mij geweest dan de ouders van mijn vader ooit zijn geweest Die leven ook niet meer maar dat voelde heel anders.
4 weken geleden had ze haar heup gebroken en na inwendige bloedingen en complicaties is ze afgelopen maandag overleden Ze ziet er heel mooi uit( raar om te zeggen van iemand die dood is) maar ze ligt echt met een lach om haar mond en het lijkt net alsof ze slaapt.
Die dag daarna kreeg ik op mijn werk bloedverlies  dus schrik. paniek en ik dacht zie je wel, oma ben ik kwijt en ik raak dit kindje ook kwijt. Op de wc gebeden tot God en oma en de hele dag na de wc toe. Hoe maak je jezelf gek !!. Maar het is niet zo veel en het is donker van kleur en alleen met afvegen dus de hoop houden we erin. Gister nog steeds bloedverlies maar nog steeds alleen met afvegen. en nog steeds donker.  Mijn man zei het lijkt wel op afscheiding. Maar het ruikt wel naar ongesteldheid, sorry niet zo smakelijk
Vanochtend maar weer de vk gebeld ( die zullen ook wel gek van mij worden haha) maar die zei dat ik mij absoluut GEEN zorgen hoefde te maken want dat het waaarschijnlijk aan mijn ontlasting lag.  Want die gaat heel moeizaam en mijn darmen scheuren langs mijn baarmoeder en baarmoedermond en dat kan ervoor zorgen dat er vaatjes knappen. En daarom heb ik nu bloedverlies. Dus we bekijken het maar positief en hopen dat Uk minimaal nog 30 weken blijft zitten. Heb nu ook wel wat meer vertrouwen in mijn lijf en uk. Maar ja toch weer schrikken en heel veel onzekerheid over je heen.. Maar we blijven positief, is soms wel moeilijk hoor.
Hoe is het verder met jou?. Ik hoop echt dat jij je man vrijdag of zaterdag goed nieuws kan brengen!!! Ik zal aan je denken
Liefs Danielle

Terug
Bovenaan