?????????????????????????????????????????????

Hoi Danielle,

Gisteren mn NOD, heb even een klein beetje bloed (gisteren om 17:00 uur) gehad, en dat was het!!!

Dus ik heb een kleine hoop, dat het misschien raak is. We zullen het afwachten........

Ik laat het je snel weten!

P.S. Mocht je me prive willen mailen, dan mag dat ook: Chris_Kitty_Alphen@hotmail.com

Groetjes, Kitty

Hoi kitty

Wat fijn om weer wat van je te horen. Maakte me toch wel wat ongerust. Wel fijn dat je met je broertje heb gepraat. En dat hij wel hulp wilt zegt al heel veel. Hij zegt ook dat hij nu geen hulp wilt van jullie en dat hij je ouders ook zat is maar dat is een vrij normale reactie hoor.  
Juist de mensen van wie hij houdt en die dicht bij hem staan stoot hij nu af omdat hij toch wel weet en hoopt dat jullie hem niet laten vallen. Het is een moeilijke situatie en jij moet hierin ook doen wat het beste is voor jou en je man

Owwwww ik hoop zo dat het bloedverlies niet doorzet. Ik duim voor je   en zal aan je denken.
Misschien juist wel door alle drukte ( met je broertje en je werk ) is het deze maand wel gelukt.

Ik hoop dat je niet meer zo vaak die migraine aanvallen zult hebben dat lijkt me echt niet fijn.
Met mij en uk gaat ook alles goed. de 3 maanden zijn voorbij maar ik zal ook heel blij zijn als ik 15 okt het hartje heb gehoord.( ben dan 15 weken)  Soms dringt het nog niet echt tot me door dat Uk er nog steeds is en groeit in mijn buik. Gelukkig nog even de tijd om daar aan te wennen.
Vrijdag mijn verjaardag gevierd. was al 12 augustus jarig maar door het overlijden van oma hebben we het verzet. Heel veel spullen gekregen voor de kleine dus dat is heel leuk. Verder gaat het hier goed

Je kan mij ook prive mailen: daniellevierhuis@hotmail.com
Liefs Danielle

Terug
Bovenaan