@1984_Nathalie_1984

A

Anoniem

Guest
Hoi meid,

omdat je op zoveel topics zit en ik regelmatig vraag hoe het met je gaat, maar het daarna niet meer terug kan vinden  een speciaal topic voor jou, van mij

Ik ben benieuwd hoe het met je gaat, en hoe je jezelf voelt?? Als je morgen nog niet ongi bent, ga je testen toch??
Ik duim erg hard voor je, dat je zwanger bent meis!! Maar dat doe ik tuurlijk voor iedereen, begrijp me niet verkeerd.

Ik hoop dat je wat van je laat horen.

Groetjes Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van spruit nr. 2 7w 5d

Toevallig dat we het er net in de auto over hadden.
Ben inderdaad ook erg nieuwschierig hoe het met Nathalie gaat!

Laat je even weten hoe het gaat meis, we duimen voor je!

Liefs
Anita

Ahhhhhhhhhhh wat lief een eigen topic. Das wel heel veel eer hoor. Mijn hartje gaat sneller van kloppen en krijg er een brok van in mijn keel, hihih.

Zelfs in de auto al over mij hebben, hihih
Nou meiden bereid je voor dat dit dus een ratel topic word met allemaal kwaaltjes. Gelukkig ben ik rustiger dan gisteren.

Jullie lopen alweer achter inmiddels, ik zal ff update doen.

Kwaaltjes:
- buikpijn/vaag gevoel
- moe
- misselijk (met vlagen)
- veranderde eetlust
- soms niet duidelijk kunnen zien lijkt het wel
- harde ontlasting
- stemmingswisseling

Nou dat was het geloof ik wel ff. Vanmorgen toen ik hydro therapie had werd ik ineens draaierig en misselijk in het water. Ben op het trappetje gaan zitten, maar door de dijning van het water werd ik nog meer duizelig. Ik ben toen op het bankje aan de kant gaan zitten, waar ik 20 min heb gezeten voordat ik me ging aankleden. Weing therapie gehad dus.

Nu denken jullie na het lezen: Meis je bent zwanger. Nou vanmorgen getest en die zegt: negatief! Ik zit nu in dag 27 van mijn cyclus 5 dagen ''overtijd'' Ik heb vanmorgen getest omdat ik vandaag afspraak had bij chiropractie en ik graag voor die tijd uitsluit wou hebben ivm behandeling. Ze heeft me behoorlijk onder handen genomen. Het kan zijn dat ik zwanger ben zei ze. Maar had gehoopt dat ze me meer kon vertellen wat er allemaal in mijn buikje gebeurd ook al is dat haar vakgebied natuurlijk niet, hihih. Ze vertelde dat als je stopt met jaren lang pilgebruik dat dan alles in je lichaam veranderd. Lever, milt en nieren alles reageerd erop! Vandaar dat je ook wel eens leest hier op het forum over ''ontpillen'' (teministe denk ik)

Gisteren riep ik heel hard al jullie zeiden dat ik zwanger was, neeeee. Maar nu begint het steeds meer te kriebelen en heb ik ondanks negatieve test eigenlijk een beetje een hoop dat het gewoon nog te vroeg was en misschien het weekend of volgende week positief mag testen. Ik zei vanavond al tegen mijn mannetje. Het moet weten wat ie wil. Of zwanger of ik wil dat de rd-tjes komen want die buikpijn is niet fijn meer. De ene keer heviger dan de andere keer, maar voel de hele dag mijn buik. Ook al lig ik gewoon rustig en denk ik helemaal nergens aan. Vind het maar vreemd allemaal hoor. Ik zal beloven jullie op de hoogte te houden.

Zou het leuk vinden als jullie mij ook op de hoogte houden!

Bedankt en liefs! Nathalie

Hoi Debby Nathalie en de rest,
Ja dat heb ik ook al opgemerkt. Daarom nu even dit berichtje. Ze is goed in kletsen he, hi hi. Altijd gezellig.
Nou ik hoop dat we allemaal snel zwanger worden.

groetjes,
Antoinette

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik klets gewoon gezellig, is dat zo bijzonder dan?
Ik denk af en toe juist dat ik ratel over onzekerheden en kwaaltjes en jullie lezen het ook nog trouw, hahah.

Fijne dag lieve meiden!

Liefs Nathalie

Hoi Nathalie, nee hoor meid. Das tuurlijk helemaal niet erg dat je zo'n kletskous bent
De kwaaltje die je opgenoemd hebt, zou zeker op een zwangerschap kunnen duiden!!
Ik hoop ook zeker dat het dat is!!
Of zijn de rd's al gekomen vandaag?
Nee toch?? Anders had je het hier wel vermeld denk ik hé?!
Wat een vragen heej?! Ja sorry hoor. Ben nix nieuwsgierig hoor, wil alleen maar alles weten

Groetjes Debby.

Hoi nathalie,

Dei kwaaltjes had/heb ik ook bijna allemaal dus het zou goed kunnen dat je zwanger bent meid!

Ik hoop het zo voor je!

Met mij gaat het verder goed.
Veel moe, slecht in slaap kunnen komen en vroeg op.
En ik heb me nog nooit zo bereord/misselijk gevoeld als vanmorgen hi hi hi.
Maar ja dat hoort er allemaal bij!

zit nu in week 5.
En heb op 22 mei mijn eerste echo!
En dat lijkt nog zoooooooooooooooo lang te duren!

Veel liefs en we horen het van je!

Anita

Terug
Bovenaan